Annons:
Etikettövrigt
Läst 797 ggr
Kaninhoppare
2018-04-15 12:54

Arrak hundkläder

Går det att hitta Arraks kläder ute i butik, eller finns det bara att beställa online? Funderar på ett par byxor, och skulle gärna vilja ha med namn på dessa, men vill ju i så fall få chans att testa först eftersom man inte kan skicka tillbaka.

Medarbetare på Jättekanin

Annons:
Herveaux
2018-04-15 13:05
#1

Du kan höra med din närmaste brukshundsklubb om dom kan anordna en visning med en av Arraks regionssäljare?
http://www.arrakoutdoor.com/se/sales/
Kanske är fler hundägare som är intresserade där du bor.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

hemul
2018-04-15 14:34
#2

#0 Jodå, om du är lite listig. Beställ den storlek du tror att du har. Passar den, så returnera den ivf. Sen beställer du antingen samma storlek igen eller större/mindre med brodyr.
Att returnera din beställning eller delar av den kostar inte dig som kund något extra, den kostnaden står vi för.
http://www.arrakoutdoor.com/se/terms

Du kan ju t.o.m. beställa flera storlekat på en gång och prova hemma i lugn och ro. Vill du att det ska se lite snyggare ut kan du ju ta fel färg från början (nä, den färgen var inte snygg i verkligheten, vill ha en annan). Alla ska ju ändå tillbaks.

Har lärt mig av en kompis kompis som alltid gör så antingen returerna är gratis eller inte. Hon räknar helt enkelt in eventuell returkostnad i priset och beställer 2-3 storlekar av alla plagg och provar sen i lugn och ro. Smart. Det är jobbigt när det blir fel om man vill ha plagget snabbt. Tar ju tid med returer och byten.😃

Kaninhoppare
2018-04-16 13:41
#3

#1 Det skulle kunna vara ett alternativ! 

#2 Där sa du nåt! Riktigt smart ju, haha. Tar ju som sagt lite tid, men det får det väl vara värt.

Medarbetare på Jättekanin

hemul
2018-04-16 15:59
#4

Ja. Jag har bestämt mig att göra så, ivf om frakt och retur är gratis. En annan är ju en tjockis och då är det väldigt knepigt med storlekar. Jag är inte bredast där man ska vara bredast liksom, så svårt att gå efter tabeller.

Upp till toppen
Annons: