Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1335 ggr
Naviifax
3/24/18, 5:24 PM

Instagram-tråd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu behöver jag mer hundkonton att följa på instagram! Såg en gammal tråd med konton men den vissa konton användes inte längre. Så släng in ert användarnamn med lite information om kontots fokus :) Vi är @adventuresofnavi - vårt flöde består mestadels av vandringar och fotografering och i vår story ser man mycket vardagligt, däribland träning :)

@adventuresofnavi | instagram

Annons:
JoannaLi
3/24/18, 5:29 PM
#1

ArrakTheWorkingLabrador

Uppdaterar inte superofta, men från träningar i lydnad, spår och drag, promenader eller dylikt :)

Jojaton
3/24/18, 5:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej Navi, dig har vi följt ett tag! Heter @bellasantorino :) Lägger just nu främst ut porträttbilder från när vi är ute, men planerar att lägga upp mer träningsbilder/filmer (agility och rally är planen) så fort vi kommer igång med det ordentligt :)

Johanna - Instagram

peafie
3/24/18, 5:37 PM
#3

@vildcalla Lite allt möjligt, mest vardagsbilder. Till våren och sommaren säkerligen lite träningsfilmer också. Ibland lägger jag in någon systemkamerabild också. Jag delar kontot med min sambo så svarar inte för vad han lägger in. 😁

Bloggen     ○    Instagram

alltidnordin
3/24/18, 9:46 PM
#4

@Teamblackshelties 

Lite allt möjligt här. Vardagsbilder och filmer samt av vår träning. Två killar som väntar på sin lillasyster 😃

/ Sofia

TeamBlackShelties på InstagramSkrattar

Denna kommentar har tagits bort.
Belzebubble
3/25/18, 9:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vi har följt dig sen höstbilderna! www.instagram.com/shiba_maya_ Vi lägger mest foto från våra promenader/vandringar. Då och då kommer det en träningsvideo.

Annons:
[kinjelooo]
3/25/18, 10:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vi har följt dig ett tag nu :)  

@arya_den_starka

Jetaime
3/25/18, 5:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Australian shepherds, träning, tävling och vardag!

ifoundnemo
3/27/18, 6:22 PM
#9

nemoandkelvin En spaniel blandis och keeshonds vardag 😊

Frida B
3/29/18, 9:02 PM
#10

@fridizzx Mest hund (lydnad, spår, agility och nosework) men även lite vardag :) men kelpien dobby står för 90% av min instagram…

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

semenius95
3/30/18, 12:53 AM
#11

@eflisan95 Livet med 2 blandraser. (Shih tzu mix, 5år. Bc mix, 7mån) Vardag. Lydnad, rally, agility, tricks. Ev i framtiden nw & spår. 😊

Upp till toppen
Annons: