Hundtillbehör/Hundprylar

Hundförarkläder

2018-03-13 16:26 #0 av: idamadelenemoren

Vad har ni för tips på hundförarjacka och byxor? Någon extra bra variant till ett överkomligt pris med lagom många och lagom stora fickor?
Och samma fråga gällande byxor :)

Helt enkelt, bästa utrustningen till hundförare :)

Anmäl
2018-03-14 09:43 #1 av: Frida B

Set från engelsons, torsby tror jag att jag köpte. Älskar både jackan o byxorna! Sen har jag ett par byxor från fritidsfabriken som jag använder när det är torrt ute, eller vid inomhusträning/tävling.
I västväg gillar jag hurttas gamla agilityväst :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl
2018-03-14 10:48 #2 av: tiger tok

Arrak outdoor slår allt, enligt mig!

"Djur pratar, men bara de som vet hur dem ska lyssna kan höra vad dem säger!!"
Anmäl
2018-03-14 12:41 #3 av: [AnimeV4]

Jag har letat och letat efter bra byxor, men alla sitter så jäkla högt i grenen eller för tight om lår/rumpa. Finns det överhuvudtaget något i mindre storlekar för killar?

Anmäl
2018-03-14 12:57 #4 av: Jojaton

#3 har du kollat på typ jaktkläder?

Johanna
@bellasantorino på Instagram

Anmäl
2018-03-14 13:39 #5 av: [AnimeV4]

#4 Ja, men det är antingen skitstort eller skitdyrt :(

Anmäl
2018-03-14 13:48 #6 av: peafie

#3 Min kille har frifabs dammodell. :) de sitter väldigt snyggt på honom. Antar att de är lite mer tilltagagna i höft/rumpa än vad herrmodellerna är? Har ingen erfarenhet av de senare dock.

Anmäl
2018-03-14 13:54 #7 av: [AnimeV4]

#6 Tar mig en titt! Det viktigaste är att det inte är snortight i grenen och att det varken är sladdrigt eller sitter för tight. Har ett par arbetsbyxor av märket Fristads och de sitter heeelt värdelöst. Skär upp i grenen, för långa i benen, för stora runtom och fladdriga. Kanske är min kropp som har omöjlig form uppepå att jag är en kortisOberörd

Edit: OMG! Jag vet vad jag ska önska mig i födelsedagspresent..Kärhttps://www.fritidsfabriken.se/30-gpx-pro-pants?p=2

Kan jag förvänta mig att hitta dem i andra butiker? Jag måste verkligen pröva.

Edit: Såg nu att de har fria byten och returer! AAAH!

Anmäl
2018-03-14 14:01 #8 av: peafie

#7 Vad jag vet finns de inte hos återförsäljare men de är lätta att ha att göra med om man behöver byta eller lämna tillbaka. Glad

Edit: såg nu din edit. Skrattar

Anmäl
2018-03-14 14:25 #9 av: [AnimeV4]

#8 Yes! Stort tack för tipset!Tummen upp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.