Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1458 ggr
idamadelenemoren
3/13/18, 4:26 PM

Hundförarkläder

Vad har ni för tips på hundförarjacka och byxor? Någon extra bra variant till ett överkomligt pris med lagom många och lagom stora fickor? Och samma fråga gällande byxor :) Helt enkelt, bästa utrustningen till hundförare :)

Annons:
Frida B
3/14/18, 9:43 AM
#1

Set från engelsons, torsby tror jag att jag köpte. Älskar både jackan o byxorna! Sen har jag ett par byxor från fritidsfabriken som jag använder när det är torrt ute, eller vid inomhusträning/tävling. I västväg gillar jag hurttas gamla agilityväst :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

tiger tok
3/14/18, 10:48 AM
#2

Arrak outdoor slår allt, enligt mig!

[AnimeV4]
3/14/18, 12:41 PM
#3

Jag har letat och letat efter bra byxor, men alla sitter så jäkla högt i grenen eller för tight om lår/rumpa. Finns det överhuvudtaget något i mindre storlekar för killar?

Jojaton
3/14/18, 12:57 PM
#4

#3 har du kollat på typ jaktkläder?

Johanna - Instagram

[AnimeV4]
3/14/18, 1:39 PM
#5

#4 Ja, men det är antingen skitstort eller skitdyrt :(

peafie
3/14/18, 1:48 PM
#6

#3 Min kille har frifabs dammodell. :) de sitter väldigt snyggt på honom. Antar att de är lite mer tilltagagna i höft/rumpa än vad herrmodellerna är? Har ingen erfarenhet av de senare dock.

Bloggen     ○    Instagram

Annons:
[AnimeV4]
3/14/18, 1:54 PM
#7

#6 Tar mig en titt! Det viktigaste är att det inte är snortight i grenen och att det varken är sladdrigt eller sitter för tight. Har ett par arbetsbyxor av märket Fristads och de sitter heeelt värdelöst. Skär upp i grenen, för långa i benen, för stora runtom och fladdriga. Kanske är min kropp som har omöjlig form uppepå att jag är en kortis😐

Edit: OMG! Jag vet vad jag ska önska mig i födelsedagspresent..😍https://www.fritidsfabriken.se/30-gpx-pro-pants?p=2

Kan jag förvänta mig att hitta dem i andra butiker? Jag måste verkligen pröva.

Edit: Såg nu att de har fria byten och returer! AAAH!

peafie
3/14/18, 2:01 PM
#8

#7 Vad jag vet finns de inte hos återförsäljare men de är lätta att ha att göra med om man behöver byta eller lämna tillbaka. 🙂

Edit: såg nu din edit. 😃

Bloggen     ○    Instagram

[AnimeV4]
3/14/18, 2:25 PM
#9

#8 Yes! Stort tack för tipset!👍

CayKantos
3/14/18, 4:08 PM
#10

Älskar fritidsfabrikens byxor. Har 4 styck, 3 gpxpro :) jätteenkla att byta och returnera och ha o göra med :D

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Upp till toppen
Annons: