Annons:
Etikettövrigt
Läst 1574 ggr
Odd
2/10/18, 10:05 AM

Dogmania

Tänkte bara höra om någon här har erfarenhet av Dogmanias kundtjänst? Jag har skickat två email till dem (ett för snart två veckor sen och ett där jag frågade om de hade fått det första, för några dagar sen) men har fortfarande inte fått något svar. I vanliga fall skulle jag inte tycka det var jättekonstigt, men de är ju så specifica på deras hemsida att de försöker svara inom några dagar, och alla omdömen säger att de har fått svar med en gång… Får mig mest att undra om jag har skrivit fel emailadress (info@dogmania.se) eller om Outlook inte skickar eller tar emot mailen som den ska. Är det någon annan som har fått vänta så här länge?

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Annons:
Pyttelite
2/10/18, 10:19 AM
#1

Det kan ju vara så att svaren hamnar i skräpmäjllådan.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


[kinjelooo]
2/10/18, 10:37 AM
#2

Alltid haft väldigt bra kontakt med dem!

Frida B
2/10/18, 11:21 AM
#3

Aldrig haft problem med dom.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Odd
2/10/18, 11:28 AM
#4

#1 Håller koll där också och där är tomt

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Changrila
2/10/18, 1:05 PM
#5

Jag har mailat dem flera gånger och de brukar vara blixtsnabba på att svara samt ge extremt bra service. Har du provat att skriva till dem på facebook? Det kan ju vara så att de får dina mail i skräpkorgen och därför missar dem.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

JoannaLi
2/10/18, 1:49 PM
#6

Brukar få svar inom ett dygn, oavsett dag på veckan, så skulle gissa att det blivit ett misstag någonstans :)

Annons:
Odd
2/10/18, 4:06 PM
#7

#5 Jag har inte facebook så kan inte kontakta dem där tyvärr =/ #6 Ja, gissar också på att något gått fel någonstans, kan bara inte lista ut var >< Ni som har mailat tidigare, använde ni den adressen som jag skrev i mitt första inlägg?

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

hemul
2/10/18, 4:44 PM
#8

Låter jättekonstigt eftersom du inte får mailen i retur. Annars är mindre företags hantering av spamfilter ofta orsaken, men då skulle du ha fått det i retur. Kan ju alltid prova att skicka från en annan emailadress ivf.

De uppger ju ingen telefon, men däremot en fysisk adress. Skriv ett brev (snigelpost), tala om vad som hänt och be dem kontakta dig via mail.

[AnimeV4]
2/10/18, 4:57 PM
#9

Jag skulle pröva att skicka ett nytt mejl ifrån samma mejladress.

Odd
2/26/18, 9:24 PM
#10

Kan berätta att jag fick svar från dem förra veckan, det dröjde länge men jag är obeskrivligt nöjd med dem ändå! Inte nog med att de kunde hjälpa mig få tag på det jag var ute efter, jag fick det dessutom till ett oslagbart pris och väskorna låg i brevlådan efter två dagar! Inget krångel alls, de erbjöd sig tillochmed att höra av sig till Hurtta för att försäkra sig om att väskorna skulle passa vår sele. Är så glad och kan bara rekommendera dem vidare!

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Upp till toppen
Annons: