Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1769 ggr
CayKantos
1/30/18, 2:47 PM

Hundgaller (bil)

Hej undrar vart ni hittar hundgaller till bilen. Skulle jättegärna vilja ha bur men eftersom vi har en ford Fiesta tror det det blir nästintill omöjligt att hitta hundbur till en mellanstor hund, Kelpie. Har iaf inte hittat ngt. Finns det så man kan "göra egen bur" alltså dela av bagaget, sen även ha en sorts "grind" så hunden inte kan hoppas ut direkt ellee man kan ha bagaget öppet utan att hunden kan hoppa iväg :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
MonicaLagerquist
1/30/18, 3:08 PM
#1

Vi har en SAAB 9-5 och har hundgaller.Det finns en mellanvägg som man kan sätta upp.

Stolt ägare till fem La permer

Aussietok
1/30/18, 3:09 PM
#2

Är det en nyare Fiesta? Från 2008 och nyare finns det iallafall möjlighet att köpa bur. Sen finns det alltid någon som gör enligt din beställning, lite dyrare dock.

apportbocken
1/30/18, 3:22 PM
#3

MiM tror jag har massa sådana produkter, både galler, avdelningsväggar och grindar.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Hornslandet
1/30/18, 3:35 PM
#4

Jeppegrindar har för i princip alla bilmodeller där det är möjligt att ha grindar. :)

http://www.jeppe.com/index.html

CayKantos
1/30/18, 6:37 PM
#5

#4 jag såg men dom är så jädrans långt bort.. åker inte så långt för en grind/bur :/

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

CayKantos
1/30/18, 6:38 PM
#6

#1 ja… men vart? 😅 #2 nej tyvärr inte.. från 06.. har sett från 08 oxå.. #3mim?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
CayKantos
1/30/18, 6:40 PM
#7

Jag vill ha mellanvägg om det blir galler… vill inte ha hunden "lös" i hela bagaget då jag vill ha plats till saker bredvid utan att oroa att dom skadar hunden, att dom blir uppätna eller ngt tredje hemsk

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Sugar Mist
1/30/18, 9:58 PM
#8

Jeppe skickar sina grindar, mim är ett burmärke som tillverkar grindar och säljs i princip i vilken djuraffär som helst. Det som är med mimgaller och artfexgaller är att dom oftast är för djupa för att passa halvkombis, vilket fiestan är, om jag minns rätt. Kika isåfall på mims bilmodellssök. Jeppegrindarna monteras med skruv i bilens väggar, men det är det alternativet jag ska köra på då det är det enda alternativet för min ford focus. Jeppe säljer även mellanvägg gjord i plywood.

-

CayKantos
1/31/18, 12:04 AM
#9

#8 Fiestan är ej halvkombi men ej helkombi…  det blir ej "snett" men bagaget är relativt litet. Trodde du skulle ha en volvo? Focus är ju så enkla att hitta till, ville helst ha det.. Men jaja, fick bli som det blev… Fårskriva till Jeppe då :) Har kollat på MiM Variocase, det är ju dock e bur.

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

JoannaLi
1/31/18, 9:06 AM
#10

#9 Mim Variogate finns också, det är galler+lastgaller+mellanvägg :)

CayKantos
1/31/18, 9:16 AM
#11

#10 jahaja! Det får jag kolla in :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Hornslandet
1/31/18, 10:29 AM
#12

Du kan ju alltid snacka med Jeppe, de är väldigt tillmötesgående och lätta att diskutera med. Inte säkert att deras lösning är den du vill ha, men du kan enkelt få veta vad de kan erbjuda så att säga.

CayKantos
1/31/18, 11:48 AM
#13

#12 ska ha i bakhuvudet :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
Upp till toppen
Annons: