Annons:
Etikettvalpar
Läst 1020 ggr
frijoh
2018-01-18 15:42

Överstimulerad valp!

Min valp på snart fem månader började bli helt galen för typ 3-4 dagar sedan efter att det nog varit lite för mycket stimulans senaste tiden. Nu har hon sovit i typ 2-3 dygn extremt mycket!!! Alltså vi har i princip bara varit ute på tomten och kissat/bajsat, och sen har hon somnat igen ganska snabbt. Brukar det vara såhär? Haha! Tycker inte att vi gjort så mycket men hon verkar tycka det i och med hennes reaktion.

Annons:
Isalel
2018-01-18 16:20
#1

Känner inte igen att min valp sov flera dagar på det sättet, men däremot när första löpet var på g blev hon först väldigt annorlunda mot hur hon brukade vara och väldigt trött och slut när löpet väl kom igång. Kan det vara nåt sånt på G? Fast å andra sidan kanske hon är lite för ung för det? Hur mår hon annars när hon är vaken och igång?

frijoh
2018-01-18 16:33
#2

1# jo, hon borde ju vara lite för ung kan jag tycka för att börja löpa. Men omöjligt är det ju inte! Hon är som vanligt när hon är vaken, kutar runt och har sig och verkar allmänt nöjd. Ibland får hon dampryck och biter mig i benen fastän jag bara står still vilket hon inte gjorde på samma sätt förut, det är väl en skillnad. Så vet inte om hon är frustrerad eller bara övertrött.

Majken!
2018-01-18 19:11
#3

Dom växer i perioder och behöver sova mer då.

Upp till toppen
Annons: