Annons:
Etiketthälsa
Läst 1076 ggr
Lia
2017-11-06 16:49

Stackars vovve!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har min lilla Felicia spräckt klon, så vi fick åka in idag och ta bort det trasiga. Så det var ju ändå tur i oturen att hon fick behålla klon i alla fall. Men hon har haft orimligt mycket otur hela livet. Nu är hon helt utmattad. Stackaren! Har ni någon liten stackare där hemma som behöver lite extra kärlek?

Annons:
Lona
2017-11-06 19:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här ser han ju rätt glad ut, men min "bonushund" Ned har brutit svansen :-( . En rejäl fraktur som han troligen ådragit sig under jakt. Återbesök i morgon, läker det inte ihop så blir det amputation till slut. Blotta tanken på att hans svans ska ligga där, avklippt… :-(


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Nessie von Loch
2017-11-06 19:21
#2

Inte idag, men häromdagen visade Sigge att något var fel, självklart så var det en stor fluga som hade tagit sig in i lägenheten. Han sprang in i sovrummet, lade sig i sängen och skakade. Fick hålla om honom ett bra tag, sedan var det bara att ge sig ut på flugjakt.

[KatarinePierce]
2017-11-07 17:18
#3

Så Synd hoppas att det löser sig!

Lona
2017-11-07 20:49
#4

Hurra! Neds svans såg bättre ut på röntgen idag, kotan ligger fel men verkar som att den håller på att läka ihop ändå. :-) Han kommer att få en rejäl knöl på svansen men huvudsaken är ju att han inte har ont. Skönt om vi slipper amputera!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[KatarinePierce]
2017-11-07 20:59
#5

#4 Gud vad skönt :)

Lia
2017-11-07 22:37
#6

Vilka duktiga vovvar!

Annons:
Upp till toppen
Annons: