Annons:
Etikettagility
Läst 1820 ggr
Hanna Rillo
2017-08-19 22:30

Agility, Babbeltråd.

Vi kan väll prata Agility? Ahaha. Lixom hur går det med er träning? Planerat in nån tävling elr nått?

Annons:
KatarinaSt
2017-08-19 22:39
#1

Kan typ inget om Agility, men på onsdag ska vi på får första agility-kurs. Ska bli spännande att se om Dumle tycker det är kul 😃

panini
2017-08-19 22:54
#2

Alltså, jag har varit ganska så frustrerad på min hund sen vi började tävla förra året. Han har alltid gått så jäkla fint på träning, men på tävling så har det alltid varit något som han gör fel, precis som att han känner att han MÅSTE göra det. Men nu helt plötligt på dom två senaste tävlingarna så har det släppt helt och vi har tagit hem två pinnar och fyra felfria rundor. Även slalomet har varit ett sånt där "hathinder", men även det har släppt för han. Han tar hela slalomet trots kluriga ingångar osv. Känns som han har mognat väldigt mycket den senaste tiden! Nästa lördag åker vi till Lund och tävlar. Utöver det så har jag fyra inplanerade tävlingar i September. I September så har även vår agilitygrupp hyrt in en instruktör så för honom ska vi på en dagskurs som jag är super taggad på! I Oktober ska jag på en föreläsning i belöningsutveckling som jag tror kommer att vara till stor nytta i vår träning.

Frida B
2017-08-20 07:55
#3

Annars finns ju agility iFokus ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: