Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1531 ggr
Lona
7/10/17, 6:28 PM

Presentationstråd?

Jag vet att det finns en hel avdelning med presentationer av både medlemmar och hundar men jag skulle tycka att det var trevligt med en tråd där vi inte presenterar våra "hundjag" utan lite annat; övriga intressen, om man har andra djur, vad man jobbar med/pluggar/har för sysselsättning, kanske var och hur man bor och så vidare. Vilka andra sajter man är aktiv i på iFokus tex :-) En del medlemmar har man ju följt ganska många år, vore kul att se även de sidor som inte hör ihop med hunderiet. Eller är det bara jag som är nyfiken i en strut? ;-P


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Emo
7/10/17, 6:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag ville veta vem du är men du håller dig mycket anonym trots att du varit medlem på iFokus i 1,5 år. Hur skulle det vara om du visar något på din egen presentationssida?

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Lona
7/10/17, 6:57 PM
#2

#1, Ooops! Jag har haft problem med inloggningen från mobilen respektive datorn, tror det står lite mer på mitt "datornick", Lon@ Möjligen finns min allra första profil kvar men den kommer jag inte åt alls, Lona.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

tiger tok
7/10/17, 8:20 PM
#3

Kul intiativ! Jag brinner ju då för hundar, men utöver det är även hästar och ridsport/körning en mycket stor del i mitt liv! Jag har en ponny som används till körning då han är alldeles för liten för mig om jag skulle rida på honom. Han är 23 år men i mycket god kondition och är glad och pigg! Min syster hjälper mig även med ponnyn då jag är ledare på en 4H gård där jag är mycket aktiv, är där i stort sett varje dag. Där finns bl.a. Kaniner, katt, får, get, gris, och hästar. Jag håller i barn grupper och läger där+ andra event. Jag hinner dock inte rida/köra dessa hästar lika mycket som jag önskar, men skall efter sommaren börja köra en av hästarna som inte är så van mer kontinuerligt! Ett av mina andra stora intressen är kaniner, har haft själv men har tyvärr inte just nu, men efter sommaren flyttar förhoppningsvis en hona in! Jag är också väldigt insatt i kaninens kost och även i dess genetik! Är också mycket förtjust i hamstrar, har även haft en dvärghamster, är också där insatt i mycket, och någon gång kommer jag absolut skaffa hamster igen! Älskar grisar också! Jag brinner då som ni kanske märkt för djur, en riktig djurnörd:) Vet inte om ni vill veta utseende, men jag är ca 1,65 m lång, har hår ner en bit från halsen som är brunt och lockigt. Jag är kvinna. Älskar att lyssna på musik men är inte särskilt bra på att spela instrument, är dock ok på att sjunga (vilket jag älskar att göra!) Sajter jag är aktiv på är bl.a. Kvinna, kanin, Ridsport, Shetlandsponny,hundar (obviously), Hamster och relationer! Är även inne och läser på andra sajter men syns inte så mycket. Om ni vill veta något mer så fråga gärna! Vill ni se en bild på något?

peafie
7/11/17, 12:52 PM
#4

Jag är 26 år, eller 27 år lite senare i år, och forskar och undervisar på universitet. Mitt område är datainriktat så det är mest programmeringskurser jag har. Jag brinner verkligen för undervisning och handledning, så himla roligt att hjälpa studenterna på rätt väg.

Jag håller på med hästar parallellt med hunderiet. Först var det travhästar som gällde och jag hade ponnytravlicens och har ridit monté. Sedan var det arabhästar som gällde och innan jag flyttade hemifrån så förgyllde två arabston mitt liv. Numera rider jag lektioner och har en medryttarhäst som jag eventuellt tar på foder till hösten, så då blir det än mer häst i mitt liv.

Jag pluggade språk på gymnasiet där jag läste franska, spanska och latin utöver engelska och svenska. Sedan bodde jag ett år i Madrid för att bättra på spanskkunskaperna och där blev jag helt förälskad i staden, språket och maten.

Jag är vegetarian, lever av och för lakrits, öl och färska grönsaker, och har en reumatisk sjukdom sedan åtta års ålder. Jag är 170 cm lång, lyssnar mest på Kent och tog körkort så sent som i år. Jag bor tillsammans med min kille sedan sex år tillbaka i en trea. Tidigare har jag läst och tecknat mycket, men det har jag inte tid med längre.

Nu känner ni mig! 😃

Bloggen     ○    Instagram

Upp till toppen
Annons: