Annons:
Etikettagility
Läst 1611 ggr
Lojs
2017-06-29 23:18

Fler som följer agility-SM nu i helgen?

Imorgon börjar agility-SM. Är det fler som ska följa hemifrån via livesändningen?
( http://agilitysm.se/2017/06/27/lankar-for-livesandning-pa-sm/ )
Jag har inte kunnat åka och kika de senaste åren, så livesändningen är min räddning, så himla kul att se när de bästa i Sverige gör upp om titlarna!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Fisherling
2017-06-29 23:22
#1

Jag får följa hemifrån, hade tänkt att åka upp eftersom att mamma har en gård en timme därifrån och jag har en vän som ska tävla i large-lag, men har råkat på någon halsinfektion så får stanna hemma.

Lojs
2017-06-29 23:41
#2

Vad segt att du får stanna hemma! Jag brukar försöka åka om det är i närheten (typ inom 3 timmars resa), men den här gången är det ohyggligt långt bort! Alltid roligare att kunna vara där.
Men det är ändå kul att följa hemifrån tycker jag! Jag har släktingar till ena hunden och en del andra vänner som tävlar, så jag sitter med startlistor med mina vänner markerade och väntar med spänning. =) Det är så himla spännande när finalerna går, jag kan knappt titta när kompisarna springer om de ligger bra till!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Majken!
2017-06-30 06:51
#3

Jag jobbar på plats under helgen, hoppas på härliga tävlingsdagar och massor med publik!

Fisherling
2017-06-30 10:00
#4

Japp, bra att jag stannade hemma, mår ännu sämre idag 😂Blir att glo på agility hela dagen!

Drömmen är ju att kvala till SM med Tinja i framtiden. 😍

Agility-SM borde göra som Crufts, ha livesändning på Youtube med live-chatt bredvid där man kan sitta och chatta med andra som också tittar. Det brukar vara himla härlig stämning när det är agility!

Not so much när det är utställning… 😂

Jetaime
2017-06-30 10:34
#5

Ska tyvärr inte dit eftersom vi aldrig kvalade och har inte råd att åka för att bara kolla så blir följs liven! Har mååånga som jag känner som är där och tävlar i år!

Lojs
2017-06-30 12:08
#6

#3 Vad kul! Jag var funktionär när det var i Falkenberg, det var skitkul att vara där mitt i smeten! Hoppas du får en härlig helg! #4 Stackare! Men bättre hemma än att lida på bortaplan! Min SM-karriär är nog slut, jag tävlade ett gäng SM när jag var yngre, 'men har inte de ambitionerna längre. Det roligaste tyckte jag var att tävla med laget, att dela upplevelsen med andra som man kämpat ihop med under året! Det har faktiskt varit livechat bredvid streamen ett par år i alla fall, men det är ju olika streamingtjänster varje år och det verkar inte prioriteras. #5 Ändå kul att vara hemma och följa kompisarna! Jag brukar satsa på att i alla fall vara först med att gratulera dem på Facebook om någon tar medalj, haha!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Fisherling
2017-06-30 12:52
#7

Hoppas de fixar ljudet. Det brusar som in i helskotta!

Fisherling
2017-06-30 13:57
#8

Det finns en diskussionstråd/livechat i fb-gruppen Agilitynytt i Sverige!

Upp till toppen
Annons: