Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1358 ggr
Shepherd
2017-06-22 10:35

Hundteknik

Oseriöst företag då man inte får tag i dessa mer en efter tusen påtryckningar på FB svarar inte på mail o inget telefon nummer man kan kontakta dessa heller! Väntat nu nästan en månad på leverans men räkning har kommit o ska betalad men inga varor! Kan inte rekommendera detta företag!

Annons:
Tindra01
2019-07-22 22:04
#1

Märkligt då företaget använder sig av Klarna som har köpskydd och att så många andra rekommenderar dem. Hälsa Scooby från mig!

Lavine
2019-07-22 22:43
#2

Jag hade också lite besvär i fjol när jag beställde en grej. Fick skriva och fråga efter några dagar om de hade någon leveranstid att ge mig. Fick inte svar på det, men efter ytterligare några dagar kom ett "Dina varor är skickade"-mejl. 

Ser att det står att de har ombyggnadsrea just nu, det spelar kanske in i ditt fall just nu, men ett företag som är rädd om kunderna måste kunna svara på frågor snabbt. Och faktiskt, kunna ange en beräknad leveranstid. De har många intressanta produkter, men jag känner mig tyvärr tveksam inför framtida köp där. Hoppas de kommer igång bättre efter det som kallas ombyggnaden. 

Och framför allt att du får dina grejor snart.

Upp till toppen
Annons: