Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 1621 ggr
Jössa
4/7/17, 12:45 PM

Hundnamn

Hej! Är i jättebehov av idéer till ett hundnamn! Jag har lite krav och det att namnet ska ha att göra med antingen hjälte el Gåva! Det är en hane av rasen stövare(jakthund) så snälla kom med lite tips på namn😄😄

Annons:
nypisnina
4/7/17, 3:04 PM
#1

Hjältar låter roligt, men vad menas med gåva? Typ gåva på ett annat språk eller? Jag kommer bara på Akilles och Herkules som hjältar. Samson fanns det väl någon hjälte som hette också?

Ett annat coolt namn är Agamemnon, läste om Iliaden och det var ju så intressant. Hektor var väl en hjälte i Iliaden också om jag inte minns fel. Coola namn tycker jag.

parsley
4/7/17, 3:48 PM
#2

Gåva heter Donum på latin och Regalo på spanska.

amandatherese
4/7/17, 4:10 PM
#3

Myrra Sen hittade jag en väldigt lång lista med namn på hjältar och skurkar från DC & Marvel http://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=2378.0

Herveaux
4/7/17, 6:38 PM
#4

Cedric - War leader, gift of splendor


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Jössa
4/7/17, 10:09 PM
#5

Min sambo räddade våra vänners hund från att drunkna i en isvak och nu ska deras andra hund ha valpar och dom vill så gärna ge oss en valp som en gåva för att visa uppskattning att han räddade deras hund☺Därav vill vi ge valpen ett namn som har med gåva el hjälte att göra☺Och tack för svaren☺

Upp till toppen
Annons: