Annons:
Etikettköpes-säljes-hundvakt
Läst 3798 ggr
kalleSi
3/24/17, 11:46 PM

Sommarhund 2017

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !

Någon som vill ta hand om en jättesnäll barnvänlig sommarhund - Leo, han är 7 år gammal, jag har aldrig sett honom arg, inte ens när andra hundar skäller mot honom, han viftar bara på svansen och vill leka.  Han finns tillgänglig att sprida sin glädje från mitten av juni till mitten av augusti.  

(jag lämnar honom inte till någon som gör det för pengar, vill verkligen att de som tar hand om honom gör det som hundvän, självklart står jag för omkostnader)

MVH

/Torbörn
070 520 5995

(jag kan komma förbi med honom om avstånd mindre än 50 mil (500 km) från Stockholm)

Annons:
hemul
3/25/17, 3:22 PM
#1

Har svårt att tro att någon över 12 år ställer upp på de villkoren… 😉

Sugar Mist
3/25/17, 7:51 PM
#2

#1 Tråkig inställning. Kan tänka mig att det finns flera människor som spånar på att skaffa hund och då kan det vara en fantastisk möjlighet att få testa på hundlivet under en sommar. Håller tummarna att TS hittar någon vänlig människa som tycker det låter kul!

-

[AnimeV4]
3/25/17, 8:38 PM
#3

Jag tänker som #2 och tycker att det låter lite som att hyra kanin. Låter som ett trevligt prova-på-tillfälle! Och tänk om det är just en 12-åring som jättegärna vill ha hund och föräldrarna vill se om denne faktiskt skulle vara intresserad på riktigt? Alltid att föräldrarna har det huvudsakliga ansvaret, men ni förstår vad jag menar🙂

hemul
3/26/17, 2:22 PM
#4

OK, ser man det så så stämmer det förstås. Av nån anledning fick inte annonsen mig att tänka i de banorna.

Upp till toppen
Annons: