Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1916 ggr
apportbocken
2/28/17, 10:33 PM

iFokus på engelska?

Jag antar att alla fått ett meddelande om att iFokus har släppts i en engelsk version? Det känns ganska givet att det borde finnas en sajt om hundar där med! Hur skall vi gå tillväga? Jag tror att det är fritt fram att Starta en sajt (men jag känner inte att jag vill göra det pga. en massa saker), så om någon känner sig manad att göra det så blir det nog väldigt uppskattat! Själv tycker jag mycket om att iFokus nu finns på engelska (under namnet savvity.net tror jag) eftersom det ger mig möjligheten att utveckla min engelska och att jag en breddad bild av hur folk tycker och tänker om saker runt om i hela världen! Vad tycker ni om att iFokus finns på engelska? (Jag vet inte vems uppdrag det är att starta en sådan här tråd, eller om den ens behövs, men jag kände att det vore lite kul att ha en)

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
Fisherling
3/1/17, 10:00 AM
#1

Känns lite onödigt. 

Inget jag är intresserad av iallafall. Har tillräckligt mycket forum på svenska att hålla reda på, Och forum på engelska brukar jag sällan ha något att hämta från..

-Aida-
3/1/17, 10:16 AM
#2

Har alltid undrat varför iFokus inte finns på engelska också. Tycker det är bra, är intresserad av hundhållning från andra länder och deras erfarenheter i träning. Kollar på en engelsk hundtränare på Youtube som verkligen har annorlunda metoder som jag själv använt.

Emouse
3/1/17, 1:15 PM
#3

Bra för dom som inte kan svenska men inget jag är intresserad utav.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Cochon
3/1/17, 6:44 PM
#4

Tycker det är super kul att iFokus sprider sig till andra länder och hoppas verkligen att detta initiativ ska välkomnas av andra som inte är bosatta i Sverige. Tänk vilket nätverk med människor från olika ställen i världen eller ja, skulle gissa att Savvity Network kommer domineras av européer om det kommer komma igång, men det får vi ju se. Känns dock lite fånigt nu i uppstarten att skriva på engelska inne på Savvity Network för man skriver nästan bara med svenskar ändå, hahahhaha, men någonstans måste man ju börja och om man fortsätter tror jag detta kommer göra att även icke-svenskar ansluter sig. Så ja, jag är hoppfull.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

hemul
3/2/17, 12:46 PM
#5

Jag bryr mig inte om vilka språk det finns på. Jag gillar uppenbarligen hundar.ifokus❤️, men tycker formatet här är fullständigt vedervärdigt och bristen på funktionalitet måste vara världsledande. Tycker inte om upplägget med ett community med ett nätverk av sajter heller. Det är inte iFokus som gör att jag är här, utan att alternativa hunsajter (på svenska) är så få och jag tycker den här är den bästa.

Vill jag prata hund på engelska finns ju alternativ så det räcker. Om en engelskspråkig hundsajt ändå fokuserade på Sverige, skulle jag förstå syftet lite. Kanske bra för invandrare som kan engelska men inte så mycket svenska. Tror dock de är rätt få and I don't see anything stopping them, or me, from writing in English here, should they, or I, want to.

Ursäkta att jag pratar klarspråk. Men jag har varit med länge, dock på kolhydrater, inte hundar. Tiden när ingenting funkade, sajten gick ner på nätterna o.s.v. satt sig väl rätt hårt.

Upp till toppen
Annons: