Annons:
Etikettköpes-säljes-hundvakt
Läst 1384 ggr
CayKantos
2017-02-02 14:46

Dagmatte/husse

Hej! Mitt namn är Cajsa, 19 år och bor i Hällingsjö. Jag kommer sommaren 2017 kanske skaffa en liten Australian Kelpie och söker just nu en lämplig dagmatte till det lilla ovädret. Start omkring juli, mera exakt kommer sen. Jag söker någon som skulle kunna ta hand om hen dagarna jag jobbar efter min semester. Gärna hemma hos dig då detta INTE handlar om rastning enbart. Hunden kommer fortfarande vara valp och behöver behandlas därav. Inga speciellt långa promenader i starten men många små för att inte få olyckor inne och träna på rumsrenheten. Jag ser gärna att du har tålmodigheten som ofta krävs när man har valp, samt att du inte under några omständigheter utsätter valpen för skada eller använder dig av fysiska metoder som straff eller likn!! Det är även bra du är medveten om hur jobbig en Kelpie valp kan vara, för det är dom ;) Samtidigt hoppas jag du kan ha kul med en valp och kanske vara med att se hen växa upp utan att bära det stora ansvaret, “commitment” och kostnader ;) Jag jobbar som oftast kvällar, men det händer att jag jobbar morgon och helger också. Kommer efter semestern troligast jobba deltid, mera info kommer sen Lön kan diskuteras, skriv gärna ett PM :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
Upp till toppen
Annons: