Annons:
Etikettpresentationer
Läst 6021 ggr
uffe larsen
1/31/17, 10:02 AM

blåsor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

jag har en cane corso tik på 6 mån, jag såg att hon hade blåsliknande utslag på hakan, någon som vet vad det kan vara eller vad jag kan göra för att fixa till det?. jag har precis varit hos veterinären för en annan grej det besöket tog 5 min och kostade mig 600:- som sjukpensionär så får man ligga lågt på utgifterna så jag hoppas på hjälp här.

Annons:
CayKantos
1/31/17, 10:39 AM
#1

Du kan alltid ringa in och fråga. Det kostar inget.

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Maria
1/31/17, 10:41 AM
#2

Det kan vara ringorm. googla så får du se om du tycker det stämmer.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Estelle13
1/31/17, 12:11 PM
#3

Har nog med det hormonella att göra. Din hund växer och utvecklas som mest när den är valp/unghund och mycket av kroppens resurser går åt till det vilket inte alls är ovanligt att det kan leda till hudproblem. Vad du ger hunden för mat har stor betydelse.

lizton
1/31/17, 10:17 PM
#4

Valpplitor eller hundens impetigo drabbar unghundar. Om det här:

http://sancha.bloggplatsen.se/kategori/64316-hunden-valp-plitor-impetigo/

A.s.h
12/6/18, 11:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Två år gammalt inlägg men provar ändå. Kom du fram till vad det var? Min 6 månaders svenska lapphund har fått något som liknar det där.

Sugar Mist
12/6/18, 11:24 PM
#6

#5 TS var tyvärr inloggade senast i mard 2017, så du kommer nog inte få något svar

-

Annons:
Ambrose
12/7/18, 12:39 AM
#7

En Dobermann jag tog hand om hade liknande. Undomsfinnar typ. Tvättade noga med anyibakt 2ggr per dag och klämde ut varet. Blev bra efter några veckor.

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Upp till toppen
Annons: