Annons:
Etikettänglahundar
Läst 3499 ggr
Whippetgerbilen
2015-09-17 10:51

Saknar min hund så mycket..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara skriva av mig lite.. Saknar min älskade Malte så mycket, vet knappt vad jag ska göra.. mår så dåligt😕😢Tänker på honom varje dag.. och det har gått så dåligt med hundköp sedan Malte gick bort… Det känns så himla tomt utan honom😢

Dogs is my world ♥

Annons:
Candy123
2015-09-17 12:39
#1

🤗❤️🌺

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

[Hästhoven]
2015-09-17 12:46
#2

🌺 beklagar verkligen… Min äldsta börjar bli gammal & problem har börjat komma nu, så det är bara en tidsfråga innan vi blir tvungen att ta bort henne också. Kommer bli hemskt svårt & mycket tårar 😕

thea_thea
2015-09-17 13:04
#3

:'( R.I.P. Malte Ni kanske kan hitta en vuxen omplaceringshund som är snäll mot Nicke? Valpar är lite jobbiga med katter :P

Karolina-H
2015-09-17 14:19
#4

Beklgar så mycket 🌺

Vet så väl vad du går igenom, fick ta bort min äslakde Hero i mars i år endast 3 år gammal. Saknar honom varje dag, man kommer aldrig över det men man får lära sig att leva med det 💔

Codeavalone.blogg.se

Haztparken
2015-09-17 15:24
#5

Vila i frid fina Malte! Skickar lite styrkekramar till dig! Läste två citat idag som jag tyckte var väldigt fina och passande i sådana här situationer: "Sorg är det pris vi får betala för att vi en gång fått chansen att älska." "Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: