Annons:
Etikettjakt
Läst 2751 ggr
Adi
2015-07-25 13:44

SCHÄFER?

Hej! Jag undrar om den fins någon SCHÄFER sajt här på iFokus? Har leta men det finns ju så många sajter om hundar så jag kan inte hålla på med att leta så mycket efftersom det är så mycket annat jag måste göra hemma så om någon vet en sån sajt så skulle jag vara jätte tacksam för svar, det är bara om ni vet det ni behöver ine leta.                                                   MVH Adi🙂

Annons:
Ronja&Ila
2015-07-25 13:45
#1

Nej det finns ingen vad jag vet!

LinaK
2015-07-25 13:52
#2

Nej finna det inte. Men brukshundraser iFokus finns :)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Denna kommentar har tagits bort.
Adi
2015-07-25 14:09
#4

Tack för alla svar!🙂 Jag undrar också hur startar man egen sajt?Om man får det alltså?🙂

[[Boris Sager]]
2015-07-25 14:16
#5

Att vara värd på iFokus

iFokus består av hundratals sajter och har mer än en miljon besökare varje månad.

Brinner du för något särskilt? Har du ett intresse du gärna vill diskutera med andra? Vi kan hjälpa dig att komma igång med en iFokussajt, helt gratis. Det är inte svårt. Du behöver inte ha några särskilda förkunskaper mer än att du kan använda en webbläsare. Administration av sajten sköts med ett lättanvänt verktyg som du når via webbläsaren.

Vad krävs av mig som värd?

* Du måste ha ett stort intresse för det ämne sajten ska fokusera på.

* Du bör tycka om att skriva och kommunicera med andra människor.

* Du är minst 18 år gammal.

Är du redo att ta steget?

Som sajtvärd har du störst inflytande av alla över hur din sajt utvecklas. Vi hoppas att du kommer att använda detta inflytande så att sajten blir ett aktivt och trivsamt community.

Föregå med gott exempel. Skriv artiklar. Var själv en aktiv deltagare i forumet. Uppmuntra olika åsikter. Bjud in människor du tror skulle passa in. Var trevlig, ärlig och respektfull.

Att skapa ett community är en upplevelse. Ett resultat av det arbete du påbörjar här och nu. Ett arbete som kommer att sammanföra människor. Människor som slår följe med dig och, tillsammans med dig, ger ert community ett eget liv.

» Skriv en intresseanmälan och skicka till info@ifokus.se

Adi
2015-07-25 14:22
#6

Tack att du svarade så snabbt! Men om man inte är 18 år och delar en sajt med någon som är 18 eller älldre, går det då?🙂

Annons:
Sugar Mist
2015-07-25 14:32
#7

#6 Sajtvärden måste vara över 18, Medarbetare och liknande har ingen åldersgräns om inte sajtvärden sätter en sådan vad jag fattat det som :)

-

Honestyisdead
2015-07-25 14:51
#8

#6 Det är bara en som kan vara Sajtvärd och den ska vara över 18 år.

Adi
2015-07-25 16:41
#9

Ahaa!

Upp till toppen
Annons: