Annons:
Etikettlydnad
Läst 4375 ggr
Android
2010-09-19 03:26

Lydnads app till Android mobiler

Hej!

Jag har gjort en app till Android som används i dom flesta nya smartphones klicka här för att se om du har en.
Den går ut på att räkna ut resultatet i lydnad men om det finns intresse skulle jag kunna fixa så man kan använda den till bruks också.

Om ni har en Android mobil och skulle vilja testa den skriv vilken mobil ni använder här eller skicka ett PM.

Jag har inte testa den på min mobil än bara i en emulator så jag vet inte hur den funkar i telefonerna.

Annons:
Be-adolf
2010-12-09 12:35
#1

X10 mini pro använder jag :) skulle vilja testa!

Mischa
2010-12-09 12:50
#2

Är också intresserad, har en HTC wildfire.

≧◔◡◔≦

PetraKarin
2010-12-09 12:50
#3

HTC Wildfire har jag.

Har dock bara en liten valp som jag inte börjat träna med men är väldigt nyfiken på din uppfinning :P


Android
2010-12-12 21:28
#4

Hej!

* Först måste du tillåta installation av apps som inte är från "Market". För att göra det gå in i Inställningar -> Program och markera "Okända källor".

Alternativ 1 (via telefonen)

* Gå till den här http://dl.dropbox.com/u/11872606/Lydnad.apk länken på din mobil.

* Ladda ner filen.

* Öppna den och välj Installera -> Öppna

* Välj din klass och du är klar

Alternativ 2 (via datorn)

* Sen får du ladda ner appen här och lägga den på ditt minneskort.

* Om du inte redan har någon filhanterare måste du ladda ner en från "Market".

* Gå in på "Market" och sök efter "Astro" och ladda ner "Astro File Manager"

* När du har laddat ner "Astro" öppna det och öppna filen som du har lagt på minneskortet och välj Open App Manager -> Install -> Installera -> Öppna

* Välj din klass och du är klar

OBS! Om du ska skriva "halvor" tex 7½ måste du skriva 7.5 och inte 7,5

Android
2011-08-07 01:24
#5

Nu har jag uppdaterat den och lagt in den i market.

Det som är nytt är:

  • Enklare att välja betyg
  • Snabbare
  • Snabbare start
  • Mindre storlek
  • Ny ikon
  • Säkert något mer som jag glömt

Ladda ner

Charlotta-B
2011-08-07 11:44
#6

Tog hem det, ser fint ut =)

Det jag saknar lite i en sån app är kanske hur man bedömmer dom olika momenten, så man vet vilket poäng man ska sätta.

Jag sj är nybörjare inom lydnad, och ska snrt starta lydnads träning med min hund, så gillar appen absolut. Men vet inte vad lr hur man ska bedömma dom olika momenten, kanske kan man få in det lite fint? Behöver ju inte vara en jätte utförlig sak, men lite tips lr så.

Men appen är supern! bra upplagd och enkel att förstå!

Charlotta-B

Annons:
Upp till toppen
Annons: