iFokus djurfoto 2012 - Tävling!
Djursajterna på iFokus har gått samman och genomför en gemensam tävling där vi ska utse årets iFokus-djur! Vill du vara med bidrar du med en bild på din hund!
Du har fram till och med den 23/1 på dig att skicka in en bild!
Sedan kommer jag lägga ut en tråd där ni medlemmar får rösta fram en vinnare. Den vinnaren kommer sedan tävla mot övriga djursajters vinnare. Hundar iFokus håller i den första deltävlingen, sedan tar en annan djursajt vid och så vidare. Så ingen vinnare av den stora tävlingen kommer avslöjas förrän i slutet av året.
Lägg in din bild här i tråden om du vill vara med och tävla!
Regler:
- Bilden du tävlar med ska vara på en hund eller på flera hundar
- 1 bidrag per medlem
- Du måste inneha rättigheterna till bilden du använder
- Ditt bidrag måste komma in senast den 23/1 2012
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
en fråga eftersom detta är hundforum är det då hund som ska vara på bilden?

Lägger man upp en bild i denna tråd?
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

#1 "Vill du vara med bidrar du med en bild på din hund!" Antar det?
3 är trött så läser jag fel :S men tack lättare o läsa enkel rad :)

#1 Ja, självklart.
#2 Ja.
Förtydligade reglerna i artikeln lite.

#4 Kan hända även den bäste

Lite segt att vänta till slutet av året med att veta vem som vinner… Men kul idé.

Vad kul att tävlingen är igång!
Här kommer mitt bidrag på mina föräldras jaktlabradorer Raffe & Skägg. De har egentligen vackra uppfödarnamn men kan dem inte i huvudet
Hur som helst så tycker jag det inte är så lång väntan, en vinnare bland alla dessa bilder kommer väl att koras så snart inlämningstiden är över? Och sedan går den vinnaren vidare till finalen som hålls inne på djurfoto, eller har jag fått det om baktassen kanske?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Får det bara vara en hund? Har en skitfin bild på alla våra hundar tillsammans… Det får inte vara några andra djur med på fotot, som t.ex. en dvärghamster..?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Oj, nu var jag för snabb ser jag! Det skulle visst vara bara en hund med på bilden :-) Så då får jag återkomma med ett bidrag lite senare
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Akiko vill gärna vara med
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

#12 Det går att byta bild om jag eller någon av medarbetarna ser det i tid, men man kan inte räkna med att det ska gå om man säger så.
#13 Jag väntar på svar nu från övriga om det ska vara en hund på bilden eller om det går bra med flera! Det var något jag inte tänkt på själv.
Inlägget är borttaget

Måste det vara en i dagsläget levande hund? Eller man kan bidra med en som man ägt innan?? Som tyvärr inte finns kvar i livet då menar jag

Bino <3
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

#24 Det får vara vilken som helst, bara du tagit bilden

Jag har fortfarande inte fått något svar på mina frågor i #11…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

#34 Det heter iFokusDJURET 2012 inte iFokusDJUREN 2012. Så därför ska det bara vara en hund på fotot.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

#36 Ledsen, jag frågar inte efter någon annans tolkning av det, jag frågar efter vad värd/medarbetare säger om det. Det är trots allt dom som bestämmer.
//Lamina
Inlägget är borttaget

Tävlingen har fått ett namn nu: ifokus djurfoto 2012

Ursäkta förvirringen!
Det blev hastigt och lite rörigt när jag lade ut den här tävlingen. Det fanns fortfarande några frågetecken men samtidigt ville vi ha ut tävlingen för att vi skulle hinna.
Tävlingen har bytt namn till iFokus djurfoto 2012
Antalet hundar på bilden spelar ingen roll
Inga andra djur än hundar på bilden

Inlägget är borttaget

Behöver bilden vara tagen denna månad?

#48 Nej, den får vara tagen när som!

Min fina Diva vill gärna vara med! =D
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Kan inte ladda upp bild :( så jag lägger en länk ( bilden tillhör mig, men man kan inte ladda upp bolder från mobilen, o jag har inte tillgång till dator) http://xiahallding.blogg.se/images/2012/litenailis_183956978.png
Kram Xia
bloggen
Instagram: Xiah
twitter: Xiah
wordfeud: xiahallding@hotmail.com

Jäääääääklar vad bidrag… Detta kommer ju bli olidligt svårt. Och min korv får slippa att delta…
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget

Ojoj med bidrag det har kommit in.. Har själv suttit och velat om vilket foto man ska lämna in som bidrag.. Men ojoj har ju inte en chans mot alla dessa underbara foton.. Hmm funderar ytterligare….

#71 Max ett bidrag/medlem :)
Medarbetare: rexkaniner, Support.

Många tervar här eller? :p
//Lamina

#77 Tycker du 3 är många så.
Sabina
www.anibaz.blogg.se

Räknar till 4. Rätt så mycket för en ras som var ovanlig för 5 år sen.
//Lamina

#71/#72 Du måste välja en av bilderna eftersom du bara får bidra med en.

Här är mitt bidrag:
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in!
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.