Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1129 ggr
Drakellen
10/15/17, 10:08 PM

Halloweenkostym till hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, nu när halloween börjar närma sig så måste jag komma på hur jag ska spöka ut familjens hund till busellergodis-knackandet. Kommentarer om min ålder och busellergodis-ande undanbes (man blir aldrig för gammal). Jag har vandrat fram och tillbaka mellan vampyr, häxa och drake men kan inte bestämma mig, så behöver lite ideer. Jag är duktig på att sy så tänkte göra den själv, och den måste så klart vara hundvänlig. Eftersom Iris, som saknar underull helt och hållet (och är riktigt tunnhårig dessutom), fryser mycket numera så måste den vara lite varm också. En bild följer med på henne så kan ni titta och se vad ni tycker passar. Alla förslag är välkomna!

Annons:
hemul
10/15/17, 11:48 PM
#1

Drake, så klart! 😂

P.S. Iris är jättesöt! 😘

Drakellen
10/16/17, 2:21 PM
#2

#1 haha, vad kul att du säger det, mitt smeknamn så länge jag kan minnas har varit drakellen pga en besatthet av drakar. Då kanske det får bli en drakkostym. Hm, undrar hur det ska gå till, ideer? 😂

P.s. Iris hälsar och tackar så mycket

Lojs
10/16/17, 2:24 PM
[Tismon]
10/16/17, 4:09 PM
#4

En spindel!

Drakellen
10/16/17, 5:13 PM
#5

#3 ananaskostymen var ju fantastisk XD

#4 det var faktiskt en jättebra ide, ska fundera på hur man skulle göra den. Har inget svart tyg så det är dock lite problematiskt

hemul
10/16/17, 6:29 PM
#6

#2. Tyvärr. Jag tycker jag är jätteduktig om jag lyckas lägga upp ett par brallor utan att det ser för j-gt ut.

Röstar fortfarande på drake. Hon har kroppen för det, tycker jag. 😃

Annons:
Drakellen
10/17/17, 8:57 PM
#8

#7 Oj, jäklar de blev coola! 

En drakspindel-kombo kanske? Känns riktigt läskigt  XD

Upp till toppen
Annons: