Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 1627 ggr
[Tisstassen]
7/15/17, 4:03 PM

Hundpassning utbytes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 

Jag är en 19årig tjej med en Russkiy Toy på 2år. Jag ska plugga sjuksköterska till hösten på Karolinska i Huddinge och nu börjar jag oroa mig lite för att få ihop det med vovven. 

Jag tänkte se om det kanske finns någon i närheten av Enskededalen eller i Flemingsberg/Huddinge som skulle vilja hjälpas åt med hundpassning när dagarna i plugget blir för långa…

Boris, som vovven heter, är en okastrerad hane på 2kg. Han är lätt att ha och göra med i alla lägen och är en utpräglad familjehund. Det bästa vore om du hade en vovve av liten storlek (han funkar med större hundar också men det är lättare med små…) tik eller hane spelar ingen roll, men självklart har ju damerna en egen plats i hans hjärta ;)

Annons:
[Forest]
7/15/17, 8:42 PM
#1

Hoppas du får napp söt liten hund. Vi har själva gjort byten med avlastning på detta sätt o dessutom ser vi att det är nyttigt för hundarna att det är okej att vara borta lite ;)

[Tisstassen]
7/15/17, 9:59 PM
#2

kul att höra att det är möjligt! jag tycker dessutom de vore kul för honom med en hundkompis :)

han klarar att vara ensam några timmar åt gången, men blir man borta 8h så går de ju bara inte…

[Tisstassen]
7/22/17, 8:44 PM
#3

Putt :)

[Tisstassen]
8/19/17, 10:29 PM
#4

Putt

Upp till toppen
Annons: