Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 656 ggr
chiefnino
6/20/17, 12:12 PM

bra hemsidor!

hej! funderar på att beställa lite hundprylar. allt från koppel, leksaker, matskål och hundbur men vet inga bra hemsidor! har ni beställt från nån speciell som ni tycker om? de ska helst vara i sverige så man slipper tull osv.

tack :)

Annons:
panini
6/20/17, 12:54 PM
#1

Zooplus.se, beställer där nästan varje månad och har gjort i flera år :)

Lona
6/20/17, 1:40 PM
#2

Instämmer med #1, men Bitiba.se har nästan identiskt sortiment men ligger oftast snäppet under i pris. Båda tillhör samma koncern som ligger i Tyskland men de har svenska hemsidor och ingen tull. Brukar ha bra kundservice (på svenska) och snabba leveranser, i synnerhet om man tänker på att det fraktas från Tyskland. Nackdelen är väl att de saknar vissa svenska märken i sitt sortiment. Teba.se har bra grejer, bra priser och är extremt snabba och effektiva när det gäller både kundtjänst och leverans :-) Har mycket jaktprylar också, för olika typer av jakt men kanske främst för retrievers? Haromi.se är helt ok, stort sortiment men jag föredrar de ovan nämnda. Hööks (hooks.se) har mest egna märken men jag tycker att de håller bra kvalité och är mycket prisvärda. Till exempel tycker jag att deras täcken är bättre än Hurttas - men kostar bara en tredjedel så mycket… Hööks har även ett antal butiker runtom i landet samt säljer även en del fritidskläder fast huvudinriktningen är ju häst. När det gäller selar, halsband mm så är jag väldigt förtjust i MR-koppel, mrkoppel.se Bra modeller, slitstarka och håller sig fina länge.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

hemul
6/20/17, 2:18 PM
#3

Finns det några webbutiker som har fri frakt utan att köpesumman är så astronomisk? Tycker man hittar grejer man vill ha en här och en där och med frakt blir det ganska kostsamt då.

lizton
6/20/17, 3:51 PM
#4

#3 VetZoo.se har fri frakt om man handlar för över 500 kr. Man kan välja faktura kostnadsfritt. Därifrån har jag beställt kammar, borstar, tuggben, koppel mm och foder förstås. Ibland hittar jag inte sånt som de faktiskt har, eftersom jag söker på fel sökord. Mejla dem om du inte hittar det du söker för det kan finnas. Det finns många som har större sortiment, men allt jag har köpt från vetzoo har varit av bra kvalitet och jag gillar att man kan välja att de levererar även om man inte är hemma.  Man kan byta kostnadsfritt om man skickar efter deras speciella fraktsedel.

Upp till toppen
Annons: