Övrigt

Upp med bilder på era fyrfotade vänner🐾

2017-05-17 19:58 #0 av: Ritasamir
trim.89f09e38-562b-4813-9ba6-70458c3cdf7b.mov

En tråd där alla kan berätta lite kort om sina fyrfotade vänner🐾

Här är min malteser tik, 8 veckor gammal🐾 hon heter Nelly & älskar... precis som alla andra valpar att äta, leka & bajsa & sova😂

Anmäl
2017-05-17 20:17 #1 av: Monchalo

Min 💕

Anmäl
2017-05-17 20:39 #2 av: mallimalli

Wow, jag har massvis med djur, men bara tre fyrfotade :P
Den svartvita är Switch, som är allmänt korkad men supersnäll. Han har en gardin som sin favoritsovplats och brukar bita i folks näsor.
Den sandfärgade är RedBull, han pratar (snarare gnäller) jämt och älskar pussar. Han är en mammagris som följer efter mig vart jag än går och kräver minst en gång om dagen att bli buren under armen.
Den sköldpaddsfärgade heter Shellby, hon är som alla sköldpaddor väldigt speciell - kommer springandes när man sitter på toa, och får endast bäras av husse xD Det här är ett av hennes favorithörn som hon sitter i ibland och funderar på vad hon ska göra :P

Anmäl
2017-05-17 20:42 #3 av: mallimalli

Vi kanske skulle lägga till en länk till instagram, om vi har en, på våra djur?
Min är iallafall @mallisanimals, https://www.instagram.com/mallisanimals/ :)

Anmäl
2017-05-17 21:05 #4 av: Fisherling

Min lilla Tinja och hennes instagram Hjärta

Australian Shepherd, 2 år. Vi tränar och tävlar så gott det går Glad

Anmäl
2017-05-17 21:17 #5 av: Lonaa

Min jaktlabbe Nikka, 6 år, och cairnterrier Charlie som är 3 år.
De kan väl räknas som aktiva sällskapshundar, Nikka älskar givetvis att apportera och Charlie är på cairnvis pigg på det mesta, åtminstone så länge han känner för det ;-) .

Anmäl
2017-05-17 21:42 #6 av: IngaTrnqvist

Min finaste Brownie Hjärta Hans instagram heter MyBuddyBrownie :)

Anmäl
2017-05-17 22:35 #7 av: Sugar Mist

Glad

Sajtvärd för Vallhundar iFokus

Anmäl
2017-05-17 22:49 #8 av: amela87

Mina två Border collie brudar och min cavalier king charlies spaniel prinsessa. Skrattar Vi tränar allt möjligt, tävlar i lydnad och rallylydnad samt vallar.

Vårt  instagram konto

♥*.*♥,*,Trollkiwi.weebly.com,*♥.*,*♥

Anmäl
2017-05-19 11:15 #9 av: Nalle-

Mina storpudelpojkar, Asko 4 år och Nero 9 månader Hjärta

Fler bilder finns på deras egen instagram Glad

Med vänlig hälsning
Nadja Wänting, sajtvärd på  hundar ifokus och teddykaniner.ifokusBlomma
Hundblogg:  nouw.com/pudelfnatt

Anmäl
2017-05-19 11:50 #10 av: Kapitulerar

Shih tzu. Lola 6 år och Maggie 1 år 😊

Anmäl
2017-05-19 12:06 #11 av: Majken!

Molars Ida, min tävlingshund och bästis. Uppflyttad till klass 1 lydnad och lägre bruksklass under vårt första 1.5 år tillsammans.

Anmäl
2017-05-19 13:08 #12 av: jenmjao

Min unghund, Malinois på strax över 1året. Vi har haft det väldigt kämpigt med att vara unghund och komma överens, Det är nu vi börjar klicka och glida på fint tillsammans. Förväntar mig självklart bakslag (hane + unghund blä). 
Han är en ål, Och ibland är han även gratis Oskyldig
Älskar han iallafall oändligt och våran träning är ger en sådan bra känsla, Det är min drog.

Anmäl
2017-05-19 13:11 #13 av: jenmjao

Min älskade tik, Hon är det värsta och bästa jag upplevt. 
Hon är en aktiv sällskapshund som hjälpt mig något otroligt i vardagen och hundträning, Jag har även fått lära mig jäkla mycket på vägen om hundar och deras beteende (speciellt problembeteenden).
Hon är 6år, Som att det märks, nej, hon är en buse som gärna öser på järnet i fel tillfällen. Kampen är det inte heller något fel på #hälsarmintröjahontyckteförtjänadelitestryk

Anmäl
2017-05-19 13:28 #14 av: Changrila

Dagsfärsk bild på min Ebrah, en snart 2 år gammal saluki. Hon tävlas i lure coursing och rallylydnad (det förstnämnda prioriteras högst). Vild och glad, full fart hela tiden och en mycket rolig hund att dela livet med.

---------
HTTP://guldsaluki.wordpress.com

Anmäl
2017-05-19 13:32 #15 av: Changrila

Här står min Aysu till höger. Hon är 5 1/2 år gammal, världens enklaste saluki och mitt livs största kärlek. Helt fantastisk på alla sätt och vis och en mycket framgångsrik lure coursing-hund. Hon tävlar också rallylydnad. Just nu är hennes liv dock väldigt lugnt, för i söndags bröt hon benet…

Vill man se mer av mina hundar kan man gå in på http://instagram.com/ninniosterholm

---------
HTTP://guldsaluki.wordpress.com

Anmäl
2017-05-19 20:10 #16 av: Pollos

#15 så fina, älskar saluki :*

Anmäl
2017-05-20 01:17 #17 av: Itchy

min älskade (oftast) lilla skithund och hans stora kärlek Donna efter en lång skogspromenad

You can't spell Bitchy without Itchy

Anmäl
2017-05-20 08:49 #18 av: Estelle13

Estelle 4 år gammal och min första egna hund, perfekt ända ut i klospetsarna, av våra fem hundar har ingen lyckas komma upp till hälften av den nivå hon är på, hon är min andra hälft , min favorit, min prinsessa, mitt ALLT<3

Estelle är för övrigt en väldigt lättsam och klok hund som tok älskar både människor och andra hundar men är lite försynt och försiktig och väldigt feminin i både sitt sätt och till utseendet, uppfödaren kallade henne för dockan när hon var liten och den beskrivningen stämmer fortfarande in.

Anmäl
2017-05-20 08:59 #19 av: Estelle13

Texas 3 år eller rättare sagt Dogge som blivit som hans tilltalsnamn är raka motsatsen till Estelle, han utstrålar verkligen manlighet, en tuff kille men med mycket charm. Rolig att jobba med och är alltid på alerten. Ständigt glad och exalterad, livet är ju så roligt enligt honom.

Anmäl
2017-05-20 18:38 #20 av: Kitten86

Mina sheltie grabbar Skrattar
F.v:
- River snart 8 år.
- Jayson 3,5 år
- Phoenix snart 6 månader.

Vi tränar och tävlar främst agility och rallylydnad tillsammans (inte valpen än såklart) och med min äldsta har jag även testat på lite andra sporter med bl.a drag. Annars är det vardagslydnad, trix och lättare sök vi kör.

*Medarbetare på Sheltie Ifokus*

Anmäl
2017-05-20 18:59 #21 av: Wellcraft

Harley D border collie

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Anmäl
2017-05-20 18:59 #22 av: Wellcraft

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Anmäl
2017-05-20 19:00 #23 av: Wellcraft

Elviz lagotto.
Tränar allt möjligt med mina, den ena är unghund och den andra är tre.
Målet är att våga sig ut på tävlingsbanan lite mer

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.