Annons:
Etikettövrigt
Läst 1491 ggr
Ritasamir
2017-05-17 19:58

Upp med bilder på era fyrfotade vänner🐾

En tråd där alla kan berätta lite kort om sina fyrfotade vänner🐾 Här är min malteser tik, 8 veckor gammal🐾 hon heter Nelly & älskar… precis som alla andra valpar att äta, leka & bajsa & sova😂

Annons:
Monchalo
2017-05-17 20:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min 💕

mallimalli
2017-05-17 20:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Wow, jag har massvis med djur, men bara tre fyrfotade :P Den svartvita är Switch, som är allmänt korkad men supersnäll. Han har en gardin som sin favoritsovplats och brukar bita i folks näsor. Den sandfärgade är RedBull, han pratar (snarare gnäller) jämt och älskar pussar. Han är en mammagris som följer efter mig vart jag än går och kräver minst en gång om dagen att bli buren under armen. Den sköldpaddsfärgade heter Shellby, hon är som alla sköldpaddor väldigt speciell - kommer springandes när man sitter på toa, och får endast bäras av husse xD Det här är ett av hennes favorithörn som hon sitter i ibland och funderar på vad hon ska göra :P

mallimalli
2017-05-17 20:42
#3

Vi kanske skulle lägga till en länk till instagram, om vi har en, på våra djur? Min är iallafall @mallisanimals, https://www.instagram.com/mallisanimals/ :)

Fisherling
2017-05-17 21:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#4

Min lilla Tinja och hennes instagram ❤️

Australian Shepherd, 2 år. Vi tränar och tävlar så gott det går 🙂

Lona
2017-05-17 21:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Min jaktlabbe Nikka, 6 år, och cairnterrier Charlie som är 3 år. De kan väl räknas som aktiva sällskapshundar, Nikka älskar givetvis att apportera och Charlie är på cairnvis pigg på det mesta, åtminstone så länge han känner för det ;-) .


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

IngaTrnqvist
2017-05-17 21:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Min finaste Brownie ❤️ Hans instagram heter MyBuddyBrownie :)

Annons:
Sugar Mist
2017-05-17 22:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

🙂

-

amela87
2017-05-17 22:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#8

Mina två Border collie brudar och min cavalier king charlies spaniel prinsessa. 😃 Vi tränar allt möjligt, tävlar i lydnad och rallylydnad samt vallar.

Vårt  instagram konto




[Nalle-]
2017-05-19 11:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Mina storpudelpojkar, Asko 4 år och Nero 9 månader ❤️

Fler bilder finns på deras egen instagram🙂

Kapitulerar
2017-05-19 11:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Shih tzu. Lola 6 år och Maggie 1 år 😊

Majken!
2017-05-19 12:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Molars Ida, min tävlingshund och bästis. Uppflyttad till klass 1 lydnad och lägre bruksklass under vårt första 1.5 år tillsammans.

jenmjao
2017-05-19 13:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Min unghund, Malinois på strax över 1året. Vi har haft det väldigt kämpigt med att vara unghund och komma överens, Det är nu vi börjar klicka och glida på fint tillsammans. Förväntar mig självklart bakslag (hane + unghund blä). 
Han är en ål, Och ibland är han även gratis 😇
Älskar han iallafall oändligt och våran träning är ger en sådan bra känsla, Det är min drog.

jenmjao
2017-05-19 13:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Min älskade tik, Hon är det värsta och bästa jag upplevt. 
Hon är en aktiv sällskapshund som hjälpt mig något otroligt i vardagen och hundträning, Jag har även fått lära mig jäkla mycket på vägen om hundar och deras beteende (speciellt problembeteenden).
Hon är 6år, Som att det märks, nej, hon är en buse som gärna öser på järnet i fel tillfällen. Kampen är det inte heller något fel på #hälsarmintröjahontyckteförtjänadelitestryk

Annons:
Changrila
2017-05-19 13:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Dagsfärsk bild på min Ebrah, en snart 2 år gammal saluki. Hon tävlas i lure coursing och rallylydnad (det förstnämnda prioriteras högst). Vild och glad, full fart hela tiden och en mycket rolig hund att dela livet med.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Changrila
2017-05-19 13:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Här står min Aysu till höger. Hon är 5 1/2 år gammal, världens enklaste saluki och mitt livs största kärlek. Helt fantastisk på alla sätt och vis och en mycket framgångsrik lure coursing-hund. Hon tävlar också rallylydnad. Just nu är hennes liv dock väldigt lugnt, för i söndags bröt hon benet…

Vill man se mer av mina hundar kan man gå in på http://instagram.com/ninniosterholm

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Pollos
2017-05-19 20:10
#16

#15 så fina, älskar saluki :*

Itchy
2017-05-20 01:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

min älskade (oftast) lilla skithund och hans stora kärlek Donna efter en lång skogspromenad

You can't spell Bitchy without Itchy

Estelle13
2017-05-20 08:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Estelle 4 år gammal och min första egna hund, perfekt ända ut i klospetsarna, av våra fem hundar har ingen lyckas komma upp till hälften av den nivå hon är på, hon är min andra hälft , min favorit, min prinsessa, mitt ALLT<3 Estelle är för övrigt en väldigt lättsam och klok hund som tok älskar både människor och andra hundar men är lite försynt och försiktig och väldigt feminin i både sitt sätt och till utseendet, uppfödaren kallade henne för dockan när hon var liten och den beskrivningen stämmer fortfarande in.

Estelle13
2017-05-20 08:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Texas 3 år eller rättare sagt Dogge som blivit som hans tilltalsnamn är raka motsatsen till Estelle, han utstrålar verkligen manlighet, en tuff kille men med mycket charm. Rolig att jobba med och är alltid på alerten. Ständigt glad och exalterad, livet är ju så roligt enligt honom.

Kitten86
2017-05-20 18:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Mina sheltie grabbar 😃
F.v:
- River snart 8 år.
- Jayson 3,5 år
- Phoenix snart 6 månader.

Vi tränar och tävlar främst agility och rallylydnad tillsammans (inte valpen än såklart) och med min äldsta har jag även testat på lite andra sporter med bl.a drag. Annars är det vardagslydnad, trix och lättare sök vi kör.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
Wellcraft
2017-05-20 18:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Harley D border collie

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Wellcraft
2017-05-20 18:59
#22
Wellcraft
2017-05-20 19:00
#23

Elviz lagotto. Tränar allt möjligt med mina, den ena är unghund och den andra är tre. Målet är att våga sig ut på tävlingsbanan lite mer

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[john_anders88]
2017-05-26 05:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#24

Här har vi Kito som är född 150621 vilket betyder att han snart blir två år. Han är född i Norge men har sedan 8veckors ålder varit bosatt hos mig i Sverige. Han är en Alaskan Husky och vi tränar lite av varje som har med drag att göra, det vi fastnat mest för är att dra kätting. En översocial kille som inte visar agg mot någon, vilket kan ha både sin för och nackdelar. Njut av bilderna, men kan ni inte få nog av Kito så har han en egen instagram som han tjatade till sig för en tid sedan. www.instagram.com/hundenkito

Upp till toppen
Annons: