Annons:
Etikettpresentationer
Läst 4489 ggr
MoaL
3/19/17, 12:08 PM

Välkommen Kaja!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har världens finaste lilla tjej flyttat hit! Snacka om kärlek vid första ögonkastet, hon är helt underbar! En riktig liten tuffing; trygg, orädd och helt självklar. Busig (en riktig piraya), kelig och glad som få. Dessutom är hon helt underbar att sova med, hon sover som en sten, snusar och snarkar, och när hon vaknar är hon morgontrött och ligger gärna och drar sig en stund. Jag njuter medan det varar. 😃

Lilltjejen heter Winged Woman Glory of the West i stamtavlan, men vi kallar henne Kaja. Hon är en miniatyrbullterrier och föddes 14/1, så hon blev nio veckor igår. 😍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
MoaL
3/19/17, 12:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
MoaL
3/19/17, 12:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
MoaL
3/19/17, 12:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Sömntutor ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Lona
3/19/17, 12:23 PM
#4

Åhhh, magen!! <3


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Therese
3/19/17, 12:30 PM
Joyous
3/19/17, 1:29 PM
#6

Vilken sötnos och jag bara älskar namnet!

Annons:
Kalli
3/19/17, 4:15 PM
#7

Fin, påminner mycket om en Bullterrier här nere som hette Kaja också. :)

[Forest]
3/19/17, 4:27 PM
#8

Grattis :) jätte sötliten tjej ser ut att trivas fint med eran ( ? ) andra hund.

apportbocken
3/19/17, 5:11 PM
#9

Men vilken söting!

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Honestyisdead
3/19/17, 5:22 PM
#10

Så söt :)

MoaL
3/19/17, 5:27 PM
#11

Tackar! 

#8 Ja hon älskar honom, medan han är fjantig och tycker att hon är otäck. 😂 Men när hon sover går det finfint att slappa med henne, hon är en gosig  huvudkudde. ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[Nalle-]
3/19/17, 8:13 PM
#12

Himmel vad söt 😍 Du får uppdatera oss med ännu fler bilder!

Kiwi2024
3/20/17, 9:05 AM
#13

Åh!! Vad söööt!

Annons:
Kiwi2024
3/20/17, 9:05 AM
#14

Åh!! Vad söööt!

[Forest]
3/20/17, 10:52 AM
#15

11 . Tur är väl att han ser något positivt med henne 😉

Onyxia
3/20/17, 11:33 AM
#16

Underbar!!! 😍 Grattis!

SMF 470 Saphira's
- Nonself & crested black, lilac och grey fox/otter
- Self & crested saffron, pew & cream
- Teddy

Jojaton
3/20/17, 12:40 PM
#17

Vilken sötnos! Vill också se fler bilder 😁

Johanna - Instagram

MoaL
3/20/17, 4:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#18

❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
3/23/17, 10:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Hon är verkligen en  riktig liten gullegris! Och hon är klart enklast att fota när hon sover. Skrattar Men shit vad slut man blir av att ha valp, jag hade glömt hur jobbigt det är. Jag kan inte fatta de som skaffar valpar bara för att de är ute efter valptiden, jag längtar tills den här damen blir vuxen! Gapskrattar

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
3/23/17, 10:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Hm, synd att den hamnade på sniskan, men klicka på bilden så hamnar den åt rätt håll. ^_^

Som sagt, hon är enklast att fota när hon är väldigt trött eller sover. 😎

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
CayKantos
3/24/17, 7:33 AM
#21

Asså sååååå söt! Vart bor du. Får man komma förbi och gosa valp mage?😍😍😂 ;)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

[AnimeV4]
3/24/17, 3:52 PM
#22

Verkligen söt!😍Och kul med en ras som inte verkar så stor här på iFokus.

MoaL
3/25/17, 8:07 PM
#23

#21 Haha, vi bor i Skellefteå uppe i Västerbotten. 😃 Hon har en supergosig mage kan jag lugnt säga! 😍

#22 Tack! Ja, det verkar inte vara jättemånga här som har en minibulle, gud vad jag googlade och kollade runt när jag började fundera på en, och det var inte gott om trådar om dem, det är då ett som är säkert. 😛

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[AnimeV4]
3/25/17, 8:36 PM
#24

#23 Jag kommer också bli ägare av en ovanlig ras och känner igen det om att knappt hitta något😃 En curly coated retriever blir det för min del🙂

MoaL
3/25/17, 8:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Min söta lilla tjej blev för övrigt 10 veckor gammal idag! Hon är så himla go och mysig så det är inte sant. Och hon är en riktig stjärna på att hålla sig! ✨ Sedan hon hoppade ned från sängen typ tredje natten har jag sovit på köksgolvet med henne, och när hon vaknar och är nödig så krälar hon upp på huvudkudden och lägger sig bredvid mitt ansikte och börjar pussas. 😍 Men jag har lärt mig att fläta håret när jag ska sova med henne, för hon gillar annars att ligga och tugga på det. Hon påminner rätt mycket om en katt. 😃 Jag älskar henne så det gör ont! ❤️Nästan lika ont som när hon hugger en i fötterna eller händerna. Eller armen. Eller hakan… Eller ryggen.. 😂 Kaja min Kaja, min bitska lilla piraya. 😃

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
3/25/17, 8:42 PM
#26

#24 Vad roligt, grattis! Jag kan nästan inget om dem, men vet hur de ser ut och är bekant med en som växte upp med dem. :P Blir det en tik eller hane? När kommer hen?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[AnimeV4]
3/25/17, 8:54 PM
#27

#26 En hane blir det! De blir 3 veckor imorgon, så vi träffas när han är 4 veckor och så blir han leveransklar i maj😊

Annons:
MoaL
3/26/17, 4:32 PM
#28

#27 Så mysigt! Blir det en brun eller svart kille?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
3/26/17, 4:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Min lilla ärta hittade en pinne. Sen försökte hon äta den, så då åkte hon av med den. 😟😛

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[AnimeV4]
3/26/17, 5:17 PM
#30

En svart, men han kommer att ha bruna anlag då pappan är brun🙂

Jag slår vad om att du har fullt upp med att plocka ut saker från en valpmun nu😂

MoaL
4/26/17, 8:19 PM
#31

#30 Snart är det dags för er att plocka ut saker ur en vasstandad liten valpmun. 😃

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
4/26/17, 8:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Min lilla tjej börjar nu närma sig 15 veckor (på lördag). Tiden går undan, tack och lov. 😂

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
4/26/17, 8:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Min hemska lilla gullunge som jag älskar till vanvett. ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
4/26/17, 8:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Dubbeltrubbel. 😛

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
MoaL
4/26/17, 8:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#35

Vi stötte på en snart tvåårig standardbulle här i stan också, en superstilig liten kille. 😍 Så då fick vi en jättetrevlig pratstund också! Bästa stadsturen på länge! 👍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Jojaton
4/26/17, 9:16 PM
#36

#34 har storebror vant sig vid henne än? De är himla söta ihop :)

Johanna - Instagram

CayKantos
4/27/17, 5:54 AM
#37

#34 #35 JÄKLAR VAD liten!😂😂😂😂 söt💙

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Rosisa00
4/27/17, 6:58 AM
#38

Nejjj så söööt ❤

[Forest]
4/28/17, 9:37 AM
#39

Jätte fin är hon tycker det är trevliga kort du bjuder oss på. Och jag tycker mig se en stolthet i storebror nu mer på korten 😍

MoaL
4/29/17, 7:00 PM
#40

#37 #38 Haha tack! 😃

#36 #39 Tackar! Det blir bättre och bättre, och ute är det inga problem alls. Inne har vi dem ofta åtskilda för annars skulle de riva lägenheten och valpen skulle förmodligen bli skadad för att de leker så våldsamt, och ingen av dem vill ju ge sig heller. Galna bullhundar. 🤪 Kaja är en riktig liten velociraptor och hon har till och med fått gammelman att skrika till några gånger för att hennes tänder är så rakbladsvassa. 😮 Så han är väldigt skeptisk till att ha henne nära när han ska vila, då ligger han bara och är orolig.

Jag hoppas bara på att hon ska bli mindre pirayig med åldern så de kan gå ihop utan att hon halvt försöker äta upp storebror. Det bästa hade förstås varit om han sa ifrån, men det är han för mesig för. 😕 För hon lyssnar om en annan hund säger ifrån! Kaja har fått träffa en australisk terrier som finns i familjen, en tik vid namn Allie som har haft valpar och absolut INTE tolererar några dumheter, och hon tillät bara Kaja att gå fram och nosa på henne en gång, sen ville hon bara ha henne på avstånd. Kaja var supernyfiken men höll sig hela tiden på en armlängds avstånd och läste hela tiden av Allie, det var så vackert att se, haha. 😂 Men Roy är en typisk mespropp till hane som inte har förstånd att säga ifrån, så  då hoppas jag bara på att hennes bitande och tuggande ska lugna sig med åldern och tandbytet. 

Om nån har något förslag eller gott råd så feel free to share! 👍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
4/29/17, 7:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

De har tack och lov börjat trilla ut nu. 😃 Hon gäspade mitt i det jag fotade så det var inte meningen att underkäken inte kom med. 😛

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
Emouse
4/29/17, 7:17 PM
#42

Hon kan, helt ärligt vara den gulligaste valp jag sett i mitt liv😍

Kan ju inte påstå att hon gör min valplängtan bättre i alla fall!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

MoaL
4/29/17, 7:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#43

Mitt lilla ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
4/29/17, 7:57 PM
#44

#42 Haha aww, tack! Hon är den sötaste och finaste lilla tjejen som finns i mina ögon. ❤️

Hehe, själv är min valplängtan grundligt botad. 😃Jag älskar henne över allt annat och skulle inte byta henne mot något i hela universum, men jag har upptäckt att jag absolut inte är någon valpmänniska. De är sjukt söta, men de bits, är inte rumsrena och går inte att göra just nånting med, för att inte tala om att man är orolig för allt EXAKT HELA TIDEN! Så jag längtar innerligt och av hela mitt hjärta tills hon blir vuxen. 🤪 Och to be honest tror jag inte att jag kommer att skaffa någon mer valp nån gång, det finns ändå så många fina unghundar och vuxna vovvar där man slipper det där som jag tycker är så tråkigt. Det känns som att jag svär i kyrkan nu eller något sånt, får man ens säga att man inte vill ha valpar? 😂😊

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Emouse
4/29/17, 8:07 PM
#45

#44 Valpar är gulliga men det är ett helvete att ta sig igenom innan de blir rumsrena och allt sådant. Man glömmer bort hur jobbigt det är med valp men jag fick mig en påminnelse när jag var hundvakt åt en valp i en månad😓

Men det blir en valp här i sommar också i alla fall, haha.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

MoaL
4/29/17, 8:18 PM
#46

#45 Jamen verkligen, jag är bara glad att de växer fort! 🤪

Haha, vad blir det för söt liten bitmaskin då? 😃

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
4/29/17, 9:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#47

Dagsfärska bilder på mina kärlekar ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Emouse
4/29/17, 9:52 PM
#48

#46 Det blir förhoppningsvis en Border collie piraya😉

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
MoaL
4/29/17, 9:59 PM
#49

#48 Vad härligt, bc är ju superfina. 😍 Tik eller hane?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
4/29/17, 10:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#50

Min fina lilla tjej är nu 15 veckor gammal!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Emouse
4/29/17, 11:00 PM
#51

#49 Hane! Jag föredrar dock tikar mer, men det är väldigt, väldigt liten chans att det skulle finnas någon tik till mig eftersom det är så många som är intresserade av en tik från henne, det är hennes sista kull dessutom.

Men det spelar inte så stor roll för mig egentligen, huvudsaken är ju att man gillar och kommer överens med sin hund!🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Fransu
4/30/17, 1:06 PM
#52

Det är något särskilt med bullterrier. Så coola. Din Kaja är ju inget undantag. Helt underbar. ❤️ Men det syns på hennes uppsyn att hon är en liten illbatting. 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MoaL
4/30/17, 6:58 PM
#53

#51 Så sant, och att de är friska och trevliga! 

Själv har jag nästan ingen erfarenhet av tikar sen tidigare, jag är uppvuxen med huvudsakligen hanar för det var vad mina föräldrar föredrog. 🙂 Jag tror båda könen har sina för- och nackdelar. ^^

#52 Haha, håller med, de är riktiga coolingar! Och illbatting är bara förnamnet! 😂 Hon har upptäckt sin röst också, gud vad hon skäller, och både jag och sambon tycker att onödigt skällande är jättejobbigt. 😭 Roy är ju typ absolut knäpptyst om man inte ber om skall eller morr, men den här lilla, shit pommes.. 🤪 Så fort hon inte kommer åt en eller vill ha uppmärksamhet  eller nånting, så sätter hon igång, och jösses amalia vad det skär i öronen! Jag hoppas ju att det bara är en fas och att hon växer ifrån att okynnesljuda sådär, även om jag gissar att den här lilla kommer att bli betydligt mer talför än storebror. 😛

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Vixxen
5/1/17, 1:13 AM
#54

#50 😍

Wellcraft
5/1/17, 3:04 PM
#55

Åh vad kul med en bulle. 
Jag vill så gärna ha en själv, men vågar inte riktigt pga hälsan.
Avundsjuk på alla som har en bulle som förgyller deras liv!

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
MoaL
5/1/17, 9:46 PM
#56

#55 Jag är faktiskt inte så orolig, men jag är rätt optimistiskt lagd också. 😃 De vita verkar ha större risk att bli sjuka och hudproblem är det vanligaste hos bullar. Min uppfödare råder alla sina valpköpare att undvika odlad fisk i fodret, samt att vänta med att byta  från valp- till vuxenfoder förrän vid 18 månaders ålder, istället för vid 12 som fodertillverkarna brukar rekommendera, och hittills har inga av hennes valpar drabbats av några hudproblem. Kaja äter VoH, samt Orijen puppy som träningsgodis och ersättningsfoder om jag glömt tina eller måste bort med henne och inte kan ha med färskfoder.

Hon är DNA-testad för PLL och har gjort BAER-test. Och samtliga hundar som min uppfödare använder är fria från hudproblem/allergier, UA på hjärta och understiger 0,3 på urinprovet för UPC. Vid ett års ålder ska vi kolla hjärta, patella och UPC på Kaja så hon inte har några sådana problem. 👍

Jag hoppas och tror att det kommer att gå alldeles finfint. 🙂

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
5/1/17, 9:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#57

Jag försökte ta någon bra gruppbild idag på oss, och jag lyckades fånga på bild varför Roy inte riktigt litar på lillasyster 🙈 Stackars Roysan, han har det inte lätt 😛

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
5/1/17, 10:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#58

Mina hjärtegull som jag älskar över allt annat ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Fransu
5/2/17, 12:17 PM
#59

Vad fina ni är allihop! Är Roy lika vänlig och go som han ser ut? Han utstrålar sån pondus och godhet på något sätt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MoaL
5/3/17, 8:57 AM
#60

#59 Tack! 🌺 Ja, han är världens snällaste och goaste, och en riktig mammagris. 😍❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
5/3/17, 9:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#61

Kaja har verkligen fått blodad tand när det gäller att klättra upp på saker, men begränsas lite av sin storlek… 🙄

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
5/3/17, 9:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#62

Tötnötarna 😍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
MoaL
5/3/17, 9:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#63

Gullebulle ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
10/23/17, 11:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Har inte uppdaterat den här tråden på en evighet så nu måste jag ofc bildbomba lite. 😃 Kaja är nu drygt nio månader gammal och har haft sitt första löp, så nu är det väl skendräktighet på g snart för juvren växer iaf. Hon pretty much sov sig igenom löpet och var bara trött hela tiden, så nu när det är över har spökåldern sparkat in ordentligt. Allt som ser det minsta skumt ut ska skällas ut. 🤪 Hon är den underbaraste lilla tjej jag vet, kan inte se mig less på henne. ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
10/23/17, 11:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#65

❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
10/23/17, 11:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

Frusenfia, därför hon ser så fluffig ut. 😊

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
10/24/17, 12:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#67

Roy och Kaja i början av september. ❤️

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
10/24/17, 12:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

För några dagar sen. ❤🍁

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[Forest]
10/26/17, 9:50 AM
#69

Hur gammal är hon nu? Hon är verkligen super fin❤️ Jag har börjat gilla rasen mer o mer 😉

Annons:
Fransu
10/26/17, 12:11 PM
#70

Snacka om charmig hund. Båda två för den delen. Underbart fina hundar. ❤️

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

StellaAG
10/26/17, 4:26 PM
#71

Åh så fantastiskt fina hundar! Har haft nästan ett precis likadant par (fast omvänt): en vuxen minibulle och en ambully-valp ❤️

MoaL
10/28/17, 4:39 AM
#72

#69 Tack! Hon är 9½ månader nu. Tiden bara rusar. 🤪

#70 Tack så mycket! ❤️

#71 Åh, tack! Så mysigt. 😍 Har du en bulletik eller -hane?  Går hen bra ihop med bullyn?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
10/28/17, 4:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#73

Igår shoppade jag förresten vintertäcke till lillan. 😍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

tiger tok
10/28/17, 8:38 AM
#74

Har ni snö redan?!

StellaAG
10/28/17, 8:57 AM
#75

Jag hade en bullehane, och han gick väldigt bra ihop med bullyn - även om jag ibland kunde tycka att han var lite för snäll! Tyvärr somnade vår lilla bulle in i våras 💔 Vi minns honom som den absolut mysigaste och mest personliga hund vi någonsin haft!

MoaL
10/28/17, 8:18 PM
#76

#74 Ja, men just nu regnar det så den mesta snön har blivit is och slask. 😟

#75 Ja, det förstår jag, Kaja är det mysigaste och mest speciella jag varit med om. Och hon ligger helst bara och sover i mitt knä emellan busrycken. 😍 Världens mysgris.
Jag beklagar verkligen förlusten. 💔 Hur gammal blev han?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
StellaAG
11/2/17, 7:38 AM
#77

Ja herregud, mysa kan dom! Min lilla gris älskade att ligga och skeda i soffan, då sov han som en stock :) Han blev knappt 3 år.

[Forest]
11/4/17, 7:27 PM
#78

Snyggt täcke. Här hoppas jag snön väntar ett tag till två av våra hundar avskyr kläder men fryser utan när det är kallt 😉

Upp till toppen
Annons: