Annons:
Etikettköpes-säljes-hundvakt
Läst 3134 ggr
[Faux Ine]
2017-02-01 02:20

Hundpassare/rastare finnes Norrtälje/Sthlm Området

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hejsan!

Jag är en glad och mycket djurälskande tjej från Norrtälje. Fyller 22 i sommar och jobbar som hundpassare/hundrastare samtidigt som jag studerar distans. Får mycket tid över och eftersom jag gillar att umgås och att promenera i skogen jag bor bredvid söker jag för tillfället små hundar att passa eller rasta. Bor i en villa i Norrtälje och har mycket erfarenhet av många djur men särskilt av hund då familjen haft både Amstaff/pittbull blandning och en Golden Retriever. Jag har passat många olika slags hund individer och allt från små till stora raser men är nu mest intresserad av att passa små hundar. Pris diskuteras och varierar bereoende på tid. Hunden lämnas ALDRIG ensam och kommer ej kontakt med andra djur eller hundar, har tid alla tider i veckan samt kan passa under helger eller i flera dagar om behövs. Kan även tänka mig att åka en bit för att passa hunden men föredrar ifall möjligheten finns att ha hunden hos mig då det är ett sådant trevligt skogsområde att promenera i, samt att jag kan passa hunden under mycket längre tid ifall det önskas. Kontakta mig gärna via meddelande/pm här på sidan eller på fridahoglund@outlook.com om detta låter intressant och du behöver hjälp med hundpassning eller rastningshjälp! 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: