Annons:
Etikettköpes-säljes-hundvakt
Läst 1509 ggr
Milloso
2017-01-23 15:36

Vill Gärna Vara Hundvakt

God Dagens! Jag är en tjej på 11 år och skulle vilja passa din/eran hund! Många kanske anser mig att vara för ung men jag har själv haft hund, men då vi flyttat till lägenhet har vi inte kunnat ha en hund. Jag har erfarenhet av större hundar men även mindre hundraser! Jag bor i Borås men vid svar har jag busskort. Jag har vaktat min mormors hund flera gånger då det är en Blandras mellan Jämthund och Laika. Skulle vara tacksam för svar! Men Jessica Ek

Annons:
Honestyisdead
2017-01-23 15:40
#1

Har i andra liknande trådar sett att få om ens någon skulle låta ett främmande barn gå ut med deras hundar. Tyvärr är det ju ett stort ansvar man tar på sig och det bör inte ges till ett barn.

Milloso
2017-01-23 15:42
#2

Förstår helt klart din poäng!

hemul
2017-01-23 15:58
#3

Försök med folk du känner litegrann redan. Kanske finns hundar i grannskapet, bland dina föräldrars bekanta eller arbetskamrater o.s.v. som behöver en "lillmatte" ibland. Många kan nog vara glada åt hjälp bara med en promenad då och då, kanske när de är sjuka eller har mycket på jobbet.

Personligen skulle jag inte ha problem med en elvaåring som jag kände om jag sett att hon hanterade hunden bra, ivf inte för kortare passning/promenader. Men en så ung främling skulle inte funka för mig heller.

hemul
2017-01-23 16:01
#4

Äldre pensionärer kan vara en bra målgrupp. Träffar ofta lite skruttiga äldre med hund och ibland pratar de om att de är ledsna över att de inte kan springa eller busa med hunden som de skulle vilja. Du skulle ju kunna vara lite ställföreträdande där och tillföra något som de själva inte klarar.

Milloso
2017-01-23 16:08
#5

Tack för era förslag! Kommer definitivt kolla upp det! Ha en bra dag!

Wellcraft
2017-01-23 16:41
#6

Hade du bott i stan hade du kunnat låna någon av mina.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
Milloso
2017-01-24 08:12
#7

Vart i stan? Jag har ganska nära till stan där jag bor :)

Wellcraft
2017-01-24 12:01
#8

Menade i min stad, bor i Norrköping

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Upp till toppen
Annons: