Annons:
Etiketthundsport-och-aktiviteter
Läst 2483 ggr
apportbocken
11/17/16, 4:39 PM

Sthlm Hundmmässa - taggtråd

Nu tar jag mig friheten att fråga… VILKA KOMMER? Vad har ni för förväntningar? Ska ni tävla själva? Planerar ni att shoppa en massa? Hur länge och mycket kommer ni vara där? Hur taggade är ni? Bara snart två veckor kvar ju…

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
apportbocken
11/17/16, 4:42 PM
#1

Som svar till mig själv: Jag kommer förhoppningsvis att vara där båda dagarna, från morgon till sen eftermiddag. Missar eventuellt BIS-finalen men jag hoppas att det ordnar sig. Jag är där för 3:e gången gillt och 1:a gången som hundägare vilket självklart innebär en massa fyndande av hundprylar.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Fridaaaa
11/17/16, 5:23 PM
#2

Hade lätt velat åka dit, Man får fel sida landet ibland :(

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Changrila
11/17/16, 5:29 PM
#3

Jag kommer ställa ut min unghund på söndagen, men vi kommer vara där en liten stund på lördagen också

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Fisherling
11/17/16, 5:34 PM
#4

Jag kommer vara där med Tinja för att titta på, men har inte bestämt mig för vilken av dagarna vi ska gå. 

Och inte har jag orkat kolla schemat för vad som lockar mest 😂

Men jag ser fram emot att gå och snacka med en massa rasmontrar! Och kolla på hundsport, och lite utställning. Shoppa kommer jag nog göra.

JoannaLi
11/17/16, 5:55 PM
#5

(Jag trodde att du menade riktig taggtråd, och blev jättetaggad på drama, jag bara "årets nyhet, sthlm hundmässa stöttar taggtråd" eller dyl 😃)

Elverpige
11/17/16, 6:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag ska dit! Ställer min junior, blir debut för honom på officiell utställning. Hoppas ju såklart på juniorvinnartiteln, men skulle bli superglad över ett excellent 🙂

Kommer vara där hela söndagen då vi går in som nr 2 i ringen och ska stå i rasmontern på eftermiddagen 🙂 Ska nog shoppa lite! Men mest bara gå runt och kolla in saker.  Kolla lite tävlingar och så. Älskar hundmässan, såååå taggad! 😃

Annons:
alltidnordin
11/17/16, 6:00 PM
#7

Kommer vara där fredag och lördag förhoppningsvis. Fredag ställer en kompis till mig och lördag blir det till att gå runt på mässan och titta på en bekant till min kompis som ställer😃

/ Sofia

TeamBlackShelties på InstagramSkrattar

Turast
11/17/16, 6:05 PM
#8

åååh vill komma, men vet inte om jag kan 😭

jag är fan taggad på typ allt… förutom utställning 😇

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Lilahnee
11/17/16, 6:07 PM
#9

Kommer vara där både lördag och söndag hela dagarna. Längtar jättemycket! Har ju ingen hund förrän till våren (va dock där och ställde ut och tävlade Agility med min förra hund) men uppfödaren jag står i valpkö till kommer vara där och så kommer jag vilja lyssna på Eva Bodfält och Per Jensen på Café Hundsnack. Ser även fram emot finalerna och att spana in alla vackra hundraser! Blir nog en hel del shopping också ;)

tiger tok
11/17/16, 6:18 PM
#10

Ska vara där och lalla runt, i alla fall en av dagarna! Kika mer på Västgötaspetsens monter och prata med vara med mina kompisar som ställer sina hundar, ska även ta med mig två hundar! Och köpa lite saker! Tar ni med era hundar? Ska bli så kul!

belliiboii
11/17/16, 6:24 PM
#11

Om allt går enligt planerna så ska jag dit på lördagen!! Är så himla taggad, är min första gång och min stackars pojkvän ska tyvärr släpas med😂 Har några grejer jag ska försöka kolla efter och shoppa, sen så ska jag troligtvis kolla i rasmontrar och utställningen!😍

Temmy
11/17/16, 6:28 PM
#12

Åhh jag vill så hemskt gärna dit *avis* haha. 😢 Får hoppas på att kunna åka dit nästa år istället och ev. ställa ut. KärHur brukar priserna vara på hundprylarna?

Changrila
11/17/16, 6:44 PM
#13

#5 jag med :p

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Annons:
Changrila
11/17/16, 6:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Kan tillägga att jag ställer unghunden för att ha henne "klar" för eventuella arbetsmeriter sedan, tex krävs det att hunden varit på utställning om den ska få lure coursing-championat. Nu vet jag ju inte om hon blir bra nog för sådant, men det känns bra att ha utställningen avklarad. I alla fall, vill någon här träffa en glad liten saluki så är det bara att hojta till när ni ser oss. Jag själv är ca 170cm lång, brunhårig och lär vara svartklädd. Hunden i fråga ser ut såhär:

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Paxxa
11/17/16, 6:49 PM
#15

Jag ska dit alla dagar. 

Ställer mina hundar, en juniortik och en champion hane, fredag och lördag. Hoppas på excellent med placering på hanen och excellent på tiken. Är många dalmatiner anmälda och tuff konkurrens. 

På söndagen ska jag sitta i rasmontern och min hane ska "juniorhandlas".

Stjärnor Kennel Flatian's Stjärnor

http://flatians.weebly.com

belliiboii
11/17/16, 6:57 PM
#16

#14 Åhh jag kommer nog definitivt komma fram om jag ser er, helt kär i vinthundar och framförallt Saluki!! Skulle vara jätteskoj att prata lite om hur de är som hundar😍

Changrila
11/17/16, 7:04 PM
#17

#16, på söndagen är vi vid ringen där saluki ställs ut, så om inte annat kan du komma dit :) Då har jag med en grön tygbur också där vi nog kommer spendera mycket tid.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

LuLeLo
11/17/16, 7:10 PM
#18

Jag ska dit såklart! Årstradition, går förhoppningsvis båda dagarna. Titta i utställningsringen, rasmontrar, se på tävlingarna (gärna freestyle och agility), lyssna på föreläsningar. Helt enkelt andas hund och bara njuta av allt!

Tass Josephine

Kapitulerar
11/17/16, 7:19 PM
#19

Ska dit med skolan på lördagen. Känner mig inte alls särskilt taggad, dels för att jag inte är intresserad av raserna den dagen och dels för att jag fyller år då och hade kunnat göra annat haha..

apportbocken
11/17/16, 8:20 PM
#20

Skojsigt att så många svarat och att så många ska dit! Funderar ärligt på att ta ledigt från skolan sista veckan innan mässan, så att jag hinner ladda upp och så allt blir perfekt men det får jag nog inte. Ser ni en halvkort 13-åring med ljusbrunaktigt hår som troligen ser smått euforisk ut (tydlig beskrivning va?) så finns det en chans att det är jag. Så alla vet, om någon vill säga hej. Om det är okej för er så kommer jag gärna och säger hejhej om jag tycker mig känna igen er hund från Hundar iFokus.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
belliiboii
11/17/16, 8:38 PM
#21

#20 Men jaaaa absolut, gud va kul att få träffa iFokus människor i verkligheten!!

Changrila
11/17/16, 10:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Upptäckte nu att jag fått PM till utställningen. 78 saluki anmälda och Ebrah går som nr 45 i ringen.

Såå, jag kompletterar mina tidigare inlägg :p Vill ni säga hej till mig och Ebrah, håll utkik efter cremefärgad salukitik med mörkhårig, svartklädd matte. Vår bur ser ut såhär och kommer stå i C-hallen:

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Lizelda
11/18/16, 12:01 AM
#23

Jobbar på både Stora och Lilla Stockholm för Hans-Erhard Grüttner :) Inkallande!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Turast
11/18/16, 9:17 AM
#24

Kanske kan komma ändå 😍

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

tiger tok
11/18/16, 9:50 AM
#25

Vilken tid ska alla vara där på dagen? Tänker om man skulle ha en hundar iFokus träff, runt typ tolv vid Victoria hallen /garderoben någon eller båda av dagarna?

apportbocken
11/18/16, 10:29 AM
#26

#25 Vilken rolig idé! Jag är där nästan hela dagen båda dagarna så för mig spelar det inte så stor roll när träffen är, men runt tolv låter bra! När börjar rasparaden? Den är ju rolig att se så vi kanske kan ha träffen innan eller efter?

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

belliiboii
11/18/16, 10:48 AM
#27

Får man ta med hund till hundmässan? Har hört vissa säga att man får och andra inte?

Annons:
apportbocken
11/18/16, 10:51 AM
#28

#27 Tror du får det om du köper en biljett till din hund eller något (???), men de rekommenderar att du låter hunden stanna hemma eftersom miljön är stressig och det kommer vara tusentals andra hundar där. Kollade upp när rasparaden är och den är kl 12.45, så kring tolv borde funka som tid för HiF-träffen.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

tiger tok
11/18/16, 11:49 AM
#29

Jag var där med två hundar som inte skulle ställas förra året! Man köper biljett i förväg, ta med Vaccinations intyg och sedan när man kommer dit är det en annan ingång och en liten undersökning och en som kollar biljetten och intyget! Tips om du inte vill sitta på golvet, om du ska kolla när någon/ några hundar ställs och inte vill bära runt på en stol, en dyna eller filt gör underverk, och glöm inte vattenskål till hunden, och ben till hunden är bra så den förhoppningsvis slapnar av lite och koncentrerar sig lite på benet! Och om du inte vill stå i kö i typ 3 år, ta med dig mat! Jag tycker det är bra träning för hunden, om din hund är mycket stressad eller rädd är det nog inte så bra att ta med den ofc ;) Om träffen, ska vi ses tolv vid Victoria hallen/garderoben båda dagarna? Vi kan ju se rasparaden tillsammans?

Kalli
11/18/16, 4:42 PM
#30

#13: Jag också, undrar om det är en åldersmarkör. ;)

[BeaJ]
11/18/16, 6:04 PM
#31

Jag ska till hundmässan på lördag :) skulle vara kul att hänga med på eran träff! :)

Michaela-N
11/18/16, 6:26 PM
#32

Jag står i SHU montern på lördagen och hjälper till på rallyn på söndagen

tiger tok
11/18/16, 8:10 PM
#33

Vill bara tillägga att jag inte kommer vara där båda dagarna!

Viccan92
11/18/16, 9:08 PM
#34

Jag kommer vara där på fredag och söndagen för att ställa ut.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Annons:
Elverpige
11/19/16, 12:44 AM
#35

#23 Kul! Ställer för honom på Lilla :) Först in i ringen :P

Lizelda
11/19/16, 12:50 AM
#36

#35 Härligt! Jag lär antagligen inte komma ihåg det men då ser du mig i alla fall ;)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Elverpige
11/19/16, 12:54 AM
#37

#36 Med mitt minne så lär inte jag komma ihåg heller :P

Lizelda
11/19/16, 9:55 AM
#38

#37 Du kommer garanterat ihåg det efteråt åtminstone! 👍

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

tmickis
11/20/16, 6:09 PM
#39

Jag kommer nog förhoppningsvis på söndagen 😂

Sasmal
11/21/16, 3:52 PM
#40

Jag ska dit och träffa uppfödare 😃

Hornslandet
11/21/16, 4:18 PM
#41

I år ska jag gå. Synd dock att vissa raser jag gillar och är intresserad av inte är representerade :/

Annons:
Vattnadal
11/21/16, 4:26 PM
#42

Som vanligt ska vi dit, maken och jag. Vi är där båda dagarna, och har med en handler och en fd praktikant. Vi sitter i huskymontern med Drífa och Ego, och har med grönisen Ingrid som tillskott till den montern.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

fridarebecka
11/21/16, 5:03 PM
#43

Åker mest troligt ner 😃 Kommer att bila ner på lördag och hem söndag, har 60 mil att köra, men det är det värt 🙂

Vad jag ser fram emot mest? Att träffa valpens uppfödare och visa upp min lilla prins såklart😍 Han kommer få sitta i bilen dock, så det innebär också att vi bara blir där en stund båda dagarna. Ska fylla på leksaksförrådet! Och kolla på alla coola raser!

Hornslandet
11/21/16, 5:09 PM
#44

#42 Den montern måste jag definitivt besöka :D

Vattnadal
11/21/16, 5:40 PM
#45

#44 Gör det! Ego, vår huskyhane älskar att pussas. Drífa, tik på 9 år blir gärna kliad på magen. Ingrid testar för första gången, men är en stor kramis som älskar folk.

Vi människor är rätt glada i att prata hund oxå! 😂

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

TypisktMaria
11/21/16, 6:29 PM
#46

Ska dit på söndagen men min vovve får vara hos mina föräldrar under tiden, han har inte riktigt psyket att vara med så många hundar samtidigt. inte att han är arg men han vill hälsa på allt och alla hela tiden, så tror det blir lugnast för honom (och för oss) om han är hemma x)

Följ oss på
Blogg: Bobbys blogg
Instagram: Bobblius

[Caroline.N]
11/21/16, 6:46 PM
#47

Vill så gärna dit, men har ingen att gå med och ingen hund att ställa heller (lillskiten blir 7 månader 2/12) 😭 Nästa år hoppas jag kunna ställa valpis där dock 😃Får trösta mig med att ställa på inoffen som GÄKK anordnar nu på söndag istället 🙂

Qepta
11/21/16, 6:46 PM
#48

Jag åker dit på lördagen. Ev någon mer dag. :)

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Annons:
Hornslandet
11/21/16, 6:52 PM
#49

#45 Polarhundar är ju så jäkla härliga! Inte ofta man får se huskys där jag bor.. Skulle jättegärna äga en själv, men inte i den situation jag lever i idag (lägenhet, kan inte ha hunden med mig precis hela tiden).

Lizelda
12/2/16, 9:55 AM
#50

Elverpige, grattis!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Turast
12/2/16, 9:56 AM
#51

jag kommer på söndag 😃

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

tetri
12/2/16, 12:09 PM
#52

Jag kommer båda dagarna!

feral jesus

jenmjao
12/2/16, 2:56 PM
#53

Jag kommer förmodligen (om hundvakt finns) på söndag 😃

andrea-w
12/2/16, 3:41 PM
#54

Jag och min man ska dit på söndag, min plan är att vi ska shoppa järnet och klappa precis varenda hund i rasmontrarna… Tänkte nämligen försöka övertyga maken om att vi behöver en hund till ;)

Elverpige
12/2/16, 7:16 PM
#55

#50 Taaack! Bra debut för lillskrutten ;)

Annons:
[Nalle-]
12/2/16, 7:28 PM
#56

Åh jag skulle verkligen vilja fara! Hoppas alla som ska dit får det superbra 🌺

Lizelda
12/2/16, 7:29 PM
#57

#55 Absolut!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Changrila
12/2/16, 8:24 PM
#58

Nu sitter jag här och tycker att min hund är ful. Bra va? :p Säkert någon knäpp form av nervositet eller något, för jag vet att när vi väl är i utställningsringen så kommer jag se henne som fin igen. Däremot är hon inte sådär jätteduktig på att stå stilla… Nåja.

Ska nog kolla igenom vilka företag som har montrar där och skriva upp vilka jag ska besöka, så att jag inte missar någon. Får se om det råkar finnas någon intressant rasmonter också.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

apportbocken
12/2/16, 10:30 PM
#59

Bara TIMMAR kvar nu. Har gjort i ordning det mesta så imorgon strax innan sju bär det av - måste vara där i några timmar innan allt folk kommer.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Hornslandet
12/2/16, 10:36 PM
#60

#58 En Saluki kan aldrig vara "ful".😃

apportbocken
12/3/16, 6:45 AM
#61

Jag har på mig en gråblåaktig t-shirt och har en stor skrikigt blå haglöfsaxelväska, så om någon lyckas se mig bland allt folk och alla hundar så får en gärna säga hej! (Nu låter jag som om jag vore någon slags kändis som folk gärna får ta en bild med, men det är inte så jag menar :D)

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Lizelda
12/3/16, 6:47 AM
#62

Kom gärna förbi och kika på mig så jag kan få veta om jag faktiskt är så läskig som jag fått höra när jag jobbar! 😂 C5 eller C7 har jag för mig att jag sitter i, Hans-Erhard Grüttner iaf i C-Hallen :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
apportbocken
12/3/16, 10:14 PM
#63

Vilka kommer på söndagen? (Imorgon) Ska jag vara ärlig så såg jag några av från Hundar iFokus idag, men jag är lite för blyg för att gå fram till folk haha. Nya tag imorgon antar jag, då ska jag försöka våga.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Lizelda
12/3/16, 10:30 PM
#64

Jag är där då också, sitter i B-Hallen, ring 35 eller 45 kanske? Oklart… Hans-Erhard Grüttner igen i alla fall!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Turast
12/3/16, 10:52 PM
#65

Jag kommer imorgon (troligtvis) 😃

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

belliiboii
12/3/16, 11:12 PM
#66

Jag och @Jenmjao kommer troligtvis😂

Hornslandet
12/3/16, 11:13 PM
#67

Jag ska dit imorgon, men jag kommer vara anonym 😃

Changrila
12/3/16, 11:40 PM
#68

Jag kommer vara där imorgon. Ring C30, ljus saluki, grön tygbur. Jag är svartklädd från topp till tå men helt ofarlig ;) Tycker det är kul om folk kommer fram och pratar, så vill någon säga hej till mig så är det helt ok att hälsa!

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

tiger tok
12/4/16, 5:03 AM
#69

Jag kommer, vet inte vilka kläder men har nog en bulldogg med mig som kompanjon! Men om vi har en liten träff runt tolv så kan vi ju se och prata lite med varandra för dem som vill? Vilka har med hundar,om det nu är någon?

Annons:
apportbocken
12/4/16, 7:19 AM
#70

Jag kommer idag att ha en stor lila och grön ryggsäck från haglöfs och en mörkgrön långärmad tröja med en räv (?) på, ser ni mig får ni som skrivet gärna säga hej! Men en träff runt tolv tycker jag är en strålande idé! Ska de som vill ses utanför Victoriahallen då? Typ vid 12:00? Strax innan? Strax efter?

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Fisherling
12/4/16, 8:16 AM
#71

Jag kommer vara framme med Tinja runt kvart över nio :) Är nog enklast att känna igen mig via hunden. Blue merle med vitt och tan, rosa halsband och koppel som går omkring med en blond matte :P

Lizelda
12/4/16, 8:47 AM
#72

Jag är här nu, B43 :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

apportbocken
12/4/16, 8:56 AM
#73

#71 #72Trevligt! Kanske kommer och säger hejhej! Om vi ska ha en Hundar iFokusträff - kan vi ha den lite innan tolv i sådana fall? För fem minuter över börjar en mondioringsuppvisning i aktivitetsringen. Jag såg den igår och den var JAWDROPPING, blev så himla imponerad av hunden att jag måste se mondioringen idag igen hehe.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

tiger tok
12/4/16, 9:58 AM
#74

Ska vi säga tio i tolv då? Vet inte om jag hinner, tåget skulle bli försenat, men annars kan kan jag ju smyga förbi er om vi skulle kolla på den där mondioringshowen tillsammans kanske? Vad tycker ni? Victoria hallen blir bra mötesplats!

Turast
12/4/16, 10:07 AM
#75

Jag är på G från Uppsala nu 💪 Har mild social fobi så kan vara blyg men att ta kontakt men snackar gärna lite om någon säger hej :) har en mossgrön bomberjacka, svarta jeans, "stickad " ryggsäck och rött hår 😂

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

apportbocken
12/4/16, 11:26 AM
#76

#74 Låter bra! Vi kaaaaanske inte kan se mondioringen tillsammans då jag har med mig två kompisar men vi får la se hur det blir! Så alla HiFare som vill kan komma till Victoriahallen vid tio i tolv!

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
apportbocken
12/4/16, 12:05 PM
#77

FÖRLÅT FÖRLÅT Mondioringen är inte idag, jag hade kollat på lördagens program. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Förlåååååt.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Lizelda
12/4/16, 3:52 PM
#78

Hade ni det trevligt? Träffades ni? Kollade ni på mig? xD

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

apportbocken
12/4/16, 4:49 PM
#79

#78 Det var urtrevligt! Jag klappade Changrila's hund och såg lite annat folk från iFokus. Ingen kom (samtidigt som jag) på träffen utanför Victoriahallen men det är en världslig sak. Jag såg dig vid ring C43 men vågade (som vanligt) inte hälsa. Nu gråter jag typ över att det är mer än ett år till nästa Stockholm Hundmässa.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

tiger tok
12/4/16, 6:24 PM
#80

Gick förbi Victoria hallen men ingen var där;) Vad jag såg iallafall! Men hade trevligt och alla som hälsade på Chubben älskade honom, till och med veterinären ville ta bild på honom XD Träffade trevligt folk och trevliga hundar!

Turast
12/4/16, 6:42 PM
#81

Träffade ingen från hif :P 

Träffade dock min aussies systers matte och snackade lite, kul att höra om systrarna! Träffade även en hundkompis lite snabbt och såg en jag ogillar härifrån så hen gick jag ju inte fram till 😂

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Lizelda
12/4/16, 6:47 PM
#82

#79 Är det för att du, som jag, tycker sånt är scary eller var jag läskig? 😂

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[Nalle-]
12/4/16, 10:18 PM
#83

Jag insåg ju att man kunde kolla på finalerna på webben! Så idag har jag suttit och sett igenom alla grupper och BIS 😃 Och dessutom HTM och freestyle. Man kan ju nästan låtsas att man var där i alla fall!

Annons:
Upp till toppen
Annons: