Annons:
Etiketthundträffar
Läst 1778 ggr
nikolean90
8/29/16, 6:29 AM

Hundträff Mölndal

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, Jag heter Nikole, bor i Mölndal och har en 3 månaders chow kille som letar efter kompisar att promenera eller leka med. Gärna i Mölndal men Göteborg funkar också. Vi bor i Bifrost nära Evedensias djurklinik där det även finns en hundgård. Vore jätte kul att hitta någon som min kille kan leka med. Hälsning från oss!

Annons:
Frida B
8/29/16, 1:19 PM
#1

Vi har en grupp på fb, hundpromenader i Göteborg som ni gärna får gå med i! Jag jobbar på ett djursjukhus i högsbo så hade gärna träffats någon dag. Har en blandis på 4 år och en Kelpiehane på 4 1/2 månader :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

nikolean90
8/29/16, 2:52 PM
#2

Hej Frida, Har skickat en förfrågan nu :) Jag jobbar bakom 421 Ica Maxi. Hade varit jätte kul att ses någon dag.

Frida B
8/29/16, 3:39 PM
#3

#2 jaha! Jobbar precis tvärs emot 421 :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Dobban]
8/30/16, 8:31 AM
#4

Jag hänger gärna på, har en staffe på sju månader som behöver träna på att promenera med andra hundar utan att leka jämt. Går också med i gruppen, har ingen egen facebook men har skapat en för hunden (haha) så jag kunde vara med på uppfödarens sida. Esther Hellström Larsson är jag.

ewny
10/25/16, 4:44 PM
#5

Hej, jag hänger gärna på. Min Amstaff på 8 månader behöver träna på att bara befinna sig runt andra hundar utan att behöva leka och busa hela tiden. :D

leonbergerforlife
10/25/16, 5:40 PM
#6

hämtar min valp som är 2 månader på lördag, kan hänga på när han blirvit rumsren! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: