Annons:
Etikettträning-och-inlärning
Läst 10381 ggr
Shireelin
7/26/16, 1:54 PM

Belöningstips: Mjukost

Tänket bara tipsa om mjukost som belöning! Super smidigt och kladdfritt att ta med sig en tub mjukost, och hundarna tycker det är super gott. Till och med min kräsna terrier tant fick helt ny fokus och motivation av lite viltost. 

Glad träning allihop ;)

Annons:
panini
7/26/16, 3:55 PM
#1

Ja mjukost på tub är en gudagåva ;) Lätt att ha med sig och kladdar inte så värst!

hemul
7/26/16, 4:57 PM
#2

Tycker det låter jättekladdigt! Sprutar ni den rätt in i gapet då eller?

tiger tok
7/26/16, 5:20 PM
#3

Bara håller fram den och trycker ut lite så får hunden slicka från öppningen! 😊

Hundtassens
7/26/16, 8:03 PM
#4

finns det ingen risk att hunden kan skära tungan på öppningen?

Lunatic
7/26/16, 8:22 PM
#5

Vill man inte hålla koll på liten kork och, som ovan, är rädd för att hunden gör illa sig på öppningen kan man köpa flaskor som ni kan kika på om ni klickar på länken. Bara fylla flaskan med mjukost (eller annat krämigt gotta) och börja belöna! :D http://www.biltema.se/sv/Hem/Hygien/Hygienartiklar/Reseflaska-3-st-2000037654/

panini
7/26/16, 9:02 PM
#6

#4 Öppningen är inte vass, känner själv efter på varje tub. Har gått igenom otaliga tuber med mjukost och hundarna har aldrig skurit tungan på det 🙂

#5 Smart! 👍

Annons:
hemul
7/26/16, 11:05 PM
#7

Jaha, det var ju smart! Nä, vasst brukar det väl inte bli. Man trycker ju piggen inåt när man gör hålet.

#5 Tack för tipset om flaskorna! Precis vad jag behöver - för eget bruk dock.

Vizzla
7/27/16, 8:52 AM
#8

Vi har provat det, funkar bra :-)

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Fransu
7/27/16, 10:01 AM
#9

Hundarna här hemma älskar också mjukost!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Urhasten
7/27/16, 10:24 AM
#10

Frågan är om det är nyttigt?

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Fransu
7/27/16, 2:59 PM
#11

#10 Tror inte det är farligt heller. Så länge man inte ger i stora mängder förstås. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Hundtassens
7/27/16, 3:22 PM
#12

farligt behöver det ju inte vara för att vara ohälsosamt. just jag som hundägare är petig med vad dom får i sig så jag torkar kycklinghjärtan och ger som belöning :)

Upp till toppen
Annons: