Annons:
Etikettövrigt
Läst 503 ggr
[ellemarja]
7/25/16, 8:09 PM

Var ska jag handla?

Jag sitter nu ned för att beställa allt till min valp, och frågar er-

Var ska jag handla? Vilken sida är bäst tycker ni? Jag ska in och kika på hööks, arkenzoo, granngården och kanske djurmagazinet. Vad tycker ni om dem? Leveranstid, utbud… ja, sidorna generellt? Vilka rekommenderar ni?

Annons:
Vixxen
7/25/16, 8:12 PM
#1

bitiba.se har jag bra erfarenhet av! Snabbt smidigt och enkelt!

Fisherling
7/25/16, 8:47 PM
#2

Jag är ett fan av Zookompaniet och Arken Zoo 😃 Men jag gillar ju att gå till fysiska butiker.

jenmjao
7/25/16, 8:50 PM
#3

Vetzoo, Animail, zoozoo, djurmaxi (djurmaxi är sega på att leverera men bra saker). Det finns många sidor det handlar mer om vad du ska köpa, Ska du köpa avmaskningsmedel, mediciner, tillskott då rekommenderar jag vetzoo, Sele koppel, halsband, Animail, zoozoo för godis, mat m.m., Djurmaxi för fina djursaker som skålar, bäddar m.m. 😃

tiger tok
7/25/16, 9:36 PM
#4

Zooplus, bästa någonsin!

smellcaramell
7/25/16, 10:31 PM
#5

Har bara beställt hästsaker från hööks men det är snabbt och smidigt och skulle det hända något med paketet så är de väldigt hjälpsamma! (mitt paket blev rökskadat på utlämingsstället, efter ett samtal till posten och ett till hööks så hade jag fått ett nytt paket och de skötte sedan ärendet sinsemellan. 

Däremot har jag köpt hundsaker i deras fysiska butiker och de har bra grejer och billigare än i många djuraffärer. Dock har de iallafall i min stad långt ifrån alla hundsaker som finns på hemsidan då hunddelen i butiken är mycket liten men de kan ju beställa in om man ringer dit innan och säger vad man ska ha så kan man köpa allt man tänkt sig på en gång.

Upp till toppen
Annons: