Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 1530 ggr
apportbocken
2016-07-01 20:55

Chester (bildtråd osv)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi äntligen (har längtat efter en hund i flera år) fått hem vår lilla beardiskille! Han är ungefär 11 veckor och alldeles fantastiskt söt! Har mest suddiga mobilbilder på honom hittills, men tänkte att han kunde få en egen tråd. (Är inte säker på om jag "märkt" tråden rätt) På bilden har han slocknat mitt på golvet. <3

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
apportbocken
2016-07-01 20:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Lite dålig bild igen, han kom hem för lite mer än en timme sedan så han är ganska mör.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

[Evilyn]
2016-07-01 21:04
#2

Jättesöt :D Grattis :D

apportbocken
2016-07-01 21:33
#3

#2 Ja, han är verkligen otroligt söt! Tack så mycket! :)

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-01 22:36
#4

Nu ska vi försöka sova. Eller, en av oss verkar ha lyckats. Hint: Den som dissade bädden och har lade sig under skrivbordet.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

HildaSvensson
2016-07-01 22:38
#5

Va roligt! Lycka till, och kom ihåg att ha kul och ta vara på valptiden! Ibland är det jobbigt, men man saknar den när den är över😉

apportbocken
2016-07-02 06:49
#6

#5 Tack så mycket! Och tack för visdomsorden, de ska jag försöka tänka på när han är jobbig. xD

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
hemul
2016-07-02 15:37
#7

Du borde skicka hem honom till mig, vet du! 😍

apportbocken
2016-07-02 18:29
#8

#7 Kanske om några månader när han börjar bli jobbig😁

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

hemul
2016-07-02 20:08
#9

Topp! Jag är på! Sen får du tillbaks honom när han är för tung för att ha på pakethållarn. 😉

apportbocken
2016-07-02 20:36
#10

#9 Det är han nog redan, får mjölksyra i armarna när jag burit honom längre än typ 10 meter, men du kan skaffa en vagn att ha bakom cykeln, så kan han ha coola solglasögon också, bara för att.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

hemul
2016-07-02 20:48
#11

Goggles! 😎

apportbocken
2016-07-02 21:07
#12

Jadå! Och en fuskläderjacka och något att tugga på så kommer han vara världens coolaste medcykelpassagerare. Tipptopp!

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-02 21:10
#13

Nu belv jag lite vimsig, jag ber om ursäkt om det jag skrev ovan inte riktigt passar in i tråden. Men Chesterponken har varit superhärlig idag, endast en "olycka" inne om jag inte minns fel. Det märks att han börjar bli hemmastadd här hos oss. När han kom var han lite blyg men nu får han fnatt titt som tätt, och sabbar och äter saker. Min lilla valpis <3

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
apportbocken
2016-07-02 21:30
#14

Har är så söt när han sover! När det rycker lite tassarna och han sträcker ut sig och byter ställning.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-03 14:17
#15

Nu har ett litet problem uppkommit. Vet inte om jag ska göra en egen tråd åt det, men jag tänkte ta det här då det är ganska litet. Min lillebror har efter cirka ett och ett halvt dygn med Chester kommit fram till att Chesters namn inte passar honom och vill nu att han byter namn. Alternativen är inte min smak direkt och jag har redan sagt på sociala medier och till de vi möter att hunden heter Chester. För Chester är det nig inget problem då han inte lärt sig sitt namn så bra än, men jag vill verkligen få min bror att förstå att Chester borde få fortsätta heta Chester. Alla utom min lillebror (av de i min familj) gillar namnet Chester, har någon tips på hur jag ska få min lillebror att ändra sig? Jag älskar min bror ändå men just nu vill jag att han ska ändra uppfattning av namnet. Det känns dessutom lite elakt eftersom JAG är den som drivit hundtankarna i familjen, det är JAG som önskat mig en hund aktivt i flera år även om min bror hjälpt till lite med att övertala våra föräldrar.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-03 16:49
#16

Jag och mamma har bestämt att inte göra någon stor affär av namnbytandet, så det är nog okej nu. :)

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-03 21:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Idag fick det lilla skruttet en ny kompis! En pytteliten (jämfört med Chester) jack russel terrier (bara fyra dagar äldre) och de hade superkul tillsammans! De lekte och lekte och lekte. Jag var lite rädd att Chester skulle mosa terriern, men de verkade klara sig. Terriers går ju inte sönder så lätt. Efter lite fnatt slocknade han sedan nöjt!

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-05 13:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Idag fick Chester leka med sin lilla terriervän igen! De hade superkul och jag är verkligen stolt över min lilla kotte som leker alldeles lagom försiktigt <3

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

fridarebecka
2016-07-07 21:24
Corgitok
2016-07-08 00:09
#20

Kan inte du försöka ta en bild på hans söta ansikte? Så fin!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
apportbocken
2016-07-08 19:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

#19 #20 Han hälsar tack! Har tagit lite bilder med kameran, men ska försöka ladda över dem någon gång. Men jag skickar med ett par bilder på hans ansikte! (Observera att den lilla grå gubben på. en av bilderna på något sätt tillhör mig) :)

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-22 11:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Blev knas i inlägget här ovanför ^ Jag skrev fel och fick bara med en bild. Men jaja, nu har jag fått hjälp att ladda över en massa kamerabilder till datorn, så förbered er på sen del bilder på det lilla nystanet nu!

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-22 11:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Ojdå, örat! 😃

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-22 11:21
#24

När det är varmt ute är det skönt att krypa in under altanen där det är svalt och skönt. Vi får se hur det går med det när han blir stor.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-22 11:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Det verkade som att det blev fel på bilden i förra inlägget, provar igen:

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-22 19:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

lite klli på MAGEEEN!

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

apportbocken
2016-07-22 19:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Min fina stjärna! ❤️✨

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: