Annons:
Etikettövrigt
Läst 932 ggr
Max858
2016-06-30 14:03

Labbe

Inatt så var min hund lite konstig. Hon kom upp till mig helt plötsligt och la sig i min säng. Som inre var konstigt men efter hon hade hoppat ner kollade hon in i ett tomt rum i kanske en minut utan att röra sig. Min syrra bor där men hon flyttar när som ut så hon har varit hos sin pojkvän ett tag nu. Kan de bro på det? Eller vad kan de bro på?

Annons:
frejaspluto
2016-06-30 14:14
#1

Hunden kanske känner sig osäker i den stunden? Ville nog ha sällskap? Ser hunden bra ut äter och dricker kissar och bsjsar som vanligt? Hur ser svansen ut ? Hur reagerar hunden till din syster och hennes kille?

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

frejaspluto
2016-06-30 14:14
#2

Kanske ville in och vakta dig i just det skedet?

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Max858
2016-06-30 15:15
#3

Hon äter bra kissar bra.bajsar bra. Hon och jag har blivit mer vänner nu genom att jag får klappa henne mer. Men om hon var osäker vad kan de innebära? Kan de var att de brukar låta när de blåser ute. Kan de vara de ljudet hon hörde och gick dit och kollade?

frejaspluto
2016-06-30 18:21
#4

Jag vet inte eftersom jag vet inte hur din hund är, rädd för ljud? Brukar hunden vara det , nya saker ? Människor. Får klappa din hund mer? Varför har du inte fått klappa den mer innan?

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Max858
2016-06-30 22:59
#5

Inga nya människor eller nåt sånt. I mitt hus brukar de låta från de rummet när de blåser så de är inte konstigt att hon kollade. Hon är en omplacerings hund som där hon först blev hund hos har slåtter henne i ansiktet hände för en 6 årsen. Så nu när min syrra har "flyttat" så har hon och jag blivit bättre kompisar.

Upp till toppen
Annons: