Annons:
Etikettmedia
Läst 1652 ggr
Zyperior
2/4/16, 10:14 PM

Otrolig återhämtning (grafiskt)

Hittade den här videon om en väldigt mirakulös återhämtning för en hund som fått halva sitt ansikte/huvud uppätet av likmaskar. (varning för både väldigt starka bilder, men också för glädjetårar mot slutet)

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Annons:
Hogwarts
2/4/16, 10:22 PM
#1

klarar inte av såna videor, haha 😕

Zyperior
2/4/16, 10:28 PM
#2

Visste inte att det va den bilden som skulle synas när jag la upp den, ber om ursäkt för att det va en så grafisk bild direkt. Vill man hoppa över det så kan man hoppa direkt till 4:00 in i klippet för att se hur bra han återhämtade sig.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

axa
2/4/16, 10:32 PM
#3

Jag såg denna för några dagar sedan, blev så fascinerad av hur otroligt bra kroppen kan återhämta sig. Så värmande att se hur mycket folk bryr sig, även om jag förmodligen inte skulle klara av att se min egen hund lida så otroligt innan det blev solsken mot slutet. För jag antar att denna process tar ganska lång tid för kroppen att läka.

Zyperior
2/4/16, 10:38 PM
#4

3 månader står det att han behandlades. Om det är länge eller inte vet jag inte men om det är ens egen hund är det säkerligen en evighet.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Zwinto
2/4/16, 11:34 PM
#5

Brukar se "hope for paws" på Youtube. Börjar väl gråta varje gång men… :p

Det är inte alltid lätt at le vackert!Skrattar

[Nirvana-music]
2/4/16, 11:36 PM
#6

Har sett den videon nyligen, verkligen underbart att den mår bra nu och att det finns människor som hjälper dessa djur. Trodde först att hunden inte hade kvar någon av ögonen, men vilken tur att han fick ha kvar ett öga iallafall.

Annons:
[ellenhellstrom]
2/5/16, 9:33 AM
#7

Wow. Obehagliga bilder.  Men så fin video. Skönt att se att det finns sådana människor ❤️ Länka gärna andra såna här "bra" (sevärda) videor!

[Daniela1983]
2/6/16, 11:58 AM
#8

Denna såg jag också i veckan, helt otroligt. Stackars hund men vilken glädje på slutet när han hon hade läkt.

[Daniela1983]
2/6/16, 12:05 PM
#9

# 7 Finns många liknande klipp tyvärr. :(  Jag säger tyvärr pga allt lidande som finns osm man får bevittna. Men oftast ganska lyckliga slut.   https://www.youtube.com/watch?v=gKpQanid194

Upp till toppen
Annons: