Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 942 ggr
Anibaz
1/24/16, 10:07 PM

Shopping på Crufts

Har någon härinne besökt Crufts? Jag ska dit i år och är nyfiken på utbudet och priser.

Annons:
[Nirvana-music]
1/25/16, 12:17 AM
#1

Lägger en tass :-) Ska dit troligen nästa år :-)

tillowin
2/3/16, 9:09 PM
#3

Jag var där förra året. Det finns MASSOR 😉 Vi gjorde lite så att vi tog ena dagen till att mest titta runt, och sen handlade vi andra dagen eftersom man hela tiden hittade nya saker man ville ha och vi hade ändå lite begränsad  budget och plats i väskan 🤪. Ett tips är att ta med papper och penna och skriva upp monternumret på saker du vill "titta på igen", det finns ju som sagt väldigt mycket och det är lätt att glömma bort var det nu var man hittade den där grejen som man ångrar att man inte köpte när man ändå var där…. ;)

                            

Petmade.se - Handgjort för hunden

Temmy
2/3/16, 11:43 PM
#4

Åh, drömmen! Hoppas på att åka dit nästa år. 

#3 Låter som ett superbra tips. Var/är det bra priser på saker? 🤤 Man kan aldrig få för mycket hundprylar. 😃 host

Vixxen
2/4/16, 12:07 AM
#5

#1 o #2 Tips! Bokmärk tråden om ni vill följa den utan att skriva nåt i den!

Anibaz
2/4/16, 12:59 AM
#6

Tack för tipset! Kommer endast vara där på lördagen så håller på planera dagen för att hinna med både shopping ochvatt kika på de sporter jag är intresserad av. Det blir tight med tid helt klart men får försöka göra det bästa av det :)

Annons:
tillowin
2/6/16, 1:11 PM
#7

#4 priserna beror väl mest på hur pundet står för tillfället. Jag tyckte det mesta var ganska "lagom" priser, inte jättebilligt men inte dyrare än i Sverige heller :) 

Om det är något ni vill se i stora ringen, så se till att vara där i god tid! Ena dagen var vi där ganska tidigt (och blev kvar typ halva dagen xD), då hade vi tur och kom in när det inte var någon kö. Men när det är de populära sakerna, typ agilityfinalerna och så så kan det ta en ganska bra stund att ta sig in på läktarna, så tänk på att vara där en stund innan är också ett tips :) (många av uppvisningarna går även att se i de mindre ringarna vid andra tider, då är det mindre folk)

                            

Petmade.se - Handgjort för hunden

Upp till toppen
Annons: