Annons:
Etikettbeteende
Läst 535 ggr
Sugar Mist
2015-06-30 22:30

Tokigt beteende

Vi har en katt, som inte rör sig ur fläcken för hunden och som inte är rädd alls, utan han låtsas inte om dom och ska mycket till för att han ska säga ifrån, och vår mellanpudel har börjat med ett skumt beteende, hon trycker nosen på honom lite här och var, och liksom puttar på honom, och Whiskey(Katten) säger ju inte direkt ifrån och verkar inte få ont av det, men det kan va allt från ryggen, huvudet, halsen, magen, tassen, rumpan etc som hon puttar, varför gör hon detta? Förstår inte riktigt vad hon sysslar med..

-

Annons:
Wellcraft
2015-06-30 22:31
#1

Inbjudan till lek? Min hund gör likadant när han anser det vara lekdags, vi har lika toffliga katter som Whiskey som knappast säger ifrån utan låter sig hunsas hit & dit.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

VildaVittra
2015-06-30 22:36
#2

Utöver det #1 skriver så kan hon fått moderkänslor för kissen och vill att han ska dia henne "Kom nu ungen, nu är det dags för mat" eller "mamma ska kolla dig så allt är okej". Vanligast efter löp, men kan även hända övrig tid.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Sugar Mist
2015-06-30 22:56
#3

#2 Ja hon är i slutet av sitt första löp sen senaste kullen, och det är lite i det banorna jag tänkt också

-

Cahira
2015-06-30 23:00
#4

Frodo duttar med nosen sådär när han vill busa. :) Kom igen då, kom igen, kom igen!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

VildaVittra
2015-06-30 23:15
#5

#3 Då är det ju högst troligt att det är så. Jag skulle låta dom hållas om kissen verkar tycka att det är okej.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Skarvsladd
2015-06-30 23:39
#6

min hund gör sådär på min katt när han vill leka med katten!

jag har ränder så som alla tigrar har

Annons:
Upp till toppen
Annons: