Annons:
Etikettbeteende
Läst 845 ggr
Ellen89
5/27/15, 1:51 AM

1st world dog problems...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ace har ett problem. Han vill ha sitt ben senare och ar inte riktigt hungrig just nu men det finns ingenstans att gomma den fran Tia. Sa han haller den i munnen ist. Och kollar pa mig om jag kan hjalpa till? 😂 

Vilka 1st world dog problems har dina hundar?

Annons:
VildaVittra
5/27/15, 2:00 AM
#1

Det finns egentligen bara plats för två hundar av tre i soffan när matte sitter där. För att ligga mattelös i sängen 2 meter bort är ju helt omöjligt.

Så här löser Casper problemet:

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Tarotstollan
5/27/15, 2:07 AM
#2

😂ja, de är för härliga!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridarebecka
5/27/15, 11:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Trassels största vardagsproblem är hur han ska kunna skydda aaalla sina leksaker från dammsugaren?! Han blir märkbart stressad och upprörd när dammsugaren kommer närmre och närmre och han inser att han inte kommer hinna rädda alla leksaker från en fruktansvärd död…!

AnneN
5/27/15, 11:42 AM
#4

Mina hundars största i-landsproblem är nog vem som ska ligga närmast mig i soffan/sängen och vem som ska gå närmast mig om jag har dem på samma sida på promenader.

Kan även vara ett problem hur de ska få katten att flytta sig från hundbädden 😃

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ellen89
5/27/15, 11:46 AM
#5

#3 haha den var bra! 😂

JoannaLi
5/27/15, 7:31 PM
#6

Hur man ska få med sig älghornet från hundsängen till hundbädden, som ligger precis nedanför. Jappe måste hoppa upp och ner ett par gånger, för att se till så att det finns plats för både honom och älghornet, och sedan måste han kravla runt lite på både säng och bädd för att planera, och sedan hoppar han upp, tar älghornet i munnen, och glider sakta på mage ner över sängkanten, med hjälp av baktassarna. 

Om då hornet glider in under sängen, istället för ner i bädden, tja, då är det ju försvunnet för evigt, och då är det ju bara att gå och klättra upp i mattes knä och ge henne stora ledsna ögon, tills hon räddar hornet från det hemska monstret under sängen, och man då kan lägga det på sängen igen, innan man inser att det var ju på bädden det skulle vara, och vid det laget har man ju bara två alternativ. Göra om allt, eller ligga på sängen. Hmm, nej, matte var ju bra på att dra fram horn, så vi provar igen. 

Skrutthund ^^

Annons:
thea_thea
5/27/15, 7:40 PM
#7

Att man måste gå ut så ofta och vara ute 6+ timmar varje dag :( Stackars vovven vill bara sova…

[emmaomajken]
5/27/15, 7:49 PM
#8

Min shih tzus problem är hur tusen hon ska kunna få plats med två leksaker i munnen samtidigt xD

Upp till toppen
Annons: