Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1396 ggr
Hildgrim
5/24/15, 8:44 PM

Det finns verkligen allt...

Annons:
Frida B
5/24/15, 8:50 PM
#1

Gud vad häftigt att ha en sån! Den på ryggen iaf, känns som om den mellan frambenen skulle störa.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

peafie
5/24/15, 9:21 PM
#2

Jag har en sån.  Med den har jag bland annat filmat detta mästerverk!  Skrattar

Bloggen     ○    Instagram

Sealle
5/24/15, 9:41 PM
#3

#2 Hahah vad härligt 😉

Jag gillar idén om att fästa kameran på hunden men tyvärr blir det ju rätt skakigt. Synd att det inte är höns man har 😂

peafie
5/24/15, 9:47 PM
#4

#3 Ja, lite skakigt blir det men filmen ovan är från innan hon började bredda sig och fortfarande var sådär unghundsranglig så ryggplattan halkade runt på hennes smala rygg. Nu när hon är bredare över ryggen är det mer stabilt. Och fäster man den framtill är det ännu mindre skak. 👍 Ser fram emot att filma sommarens vattenapportering!

Bloggen     ○    Instagram

Hildgrim
6/6/15, 1:11 PM
#5

#2 lol :)

Hildgrim
6/6/15, 1:11 PM
#6

Jag säger det igen.. det finns allt.

Idag har det blivit populärt med fitness tracker. Nu finns det även för hundar.

Annons:
Frida B
6/7/15, 1:08 AM
#7

Även den känns ju skitbra, då kanske alla amerikaner som inte går ut med sina hundar får en tankeställare.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Cahira
6/7/15, 4:09 PM
#8

Är vanligare med såna trackers på rymmare. Funderat på en sån på min rymmare ifall han skulle dra iväg igen. Vi ska kolla hans microchip men vore mindre oroande att se på telefon vart hunden är. 

Vad gäller kameran vore det astufft på en som vallar får! 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Whippet
6/7/15, 8:08 PM
#9

Ska köpa selehållare till ''MIN'' gopro 😛

I'm out Vilar huvudet i handen

Wenniz
6/8/15, 9:29 AM
#10

Åh vad fränt! Skulle vara jättehäftigt med en GoPro kamera, skulle vilja ha en till Corinne! 🙂

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Sealle
6/8/15, 11:10 AM
#11

#8 Kan man spåra var djuret är på sin telefon? Det vore väldigt smidigt att ha på katten ju ..!

Cahira
6/9/15, 4:31 AM
#12

#11 Ja det är något sånt.. inte kollat mig in i det speciellt. :) Hänger nog i halsbandet.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: