Annons:
Etikettpälsvård-omvårdnad
Läst 1588 ggr
lindisen96
2015-05-17 13:23

hundschampo

Detta låter säkert jätte konstigt men har någon provat tvätta sitt eget hår med hundschampo?? när jag sa att jag ska prova efter att se resoltatet på min systers hund och efter att min syster provat det så verkar det inte vara farligt men iaf han tyckte att det va en dålig idé för det är till hund…men vad kan hända? Hundschampo är ju mildare än vårat schampo?? Så det va min berättelse…har ni några erfarenheter av detta? Schampot som användes va espree (tror jag det hette) :)

MED VÄNLIG HÄLSNING

LINDANILSSON Cool

Annons:
lindisen96
2015-05-17 13:25
#1

Oj…min kille är det jag pratar om när det står *han*

MED VÄNLIG HÄLSNING

LINDANILSSON Cool

[vattenhunden]
2015-05-17 14:11
#2

Jag har provat med hundschampo en gång, bara för skojs skull. Håret blev faktiskt fluffigare & glansigare :-) haha!

[Endless21]
2015-05-17 15:47
#3

Har också provat hundschampo vid två tillfällen, märkte inte någon skillnad direkt.

den ena var 1 all systems och den andra  var pure paws volymschampo.

Cinadixie
2015-05-21 23:55
#4

Det funkar oftast bra att använda hundens schampo själv (åtminstone om man väljer ett schampo med hög kvalitet) men man ska aldrig göra tvärtom eftersom våra schampo är helt fel pH-värde för hundens päls och hud. :)

AnneN
2015-05-22 00:15
#5

Har använt hundschampo några gånger då mitt egna tagit slut och jag glömt handla, tycker det fungerar lika bra som vilket annat vanligt schampo som helst bara det att det är en annan doft.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: