Annons:
Etikettefterlysningar
Läst 1255 ggr
IngridSvensson
2015-04-01 20:56

Hundförarväst

Någon som vet om en bra hundförarväst för ett hyfsat billigt pris och gärna i rolig färg? Gärna med D-ringar och ryggficka.


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Annons:
nadilda
2015-04-01 21:09
#1

Jag är otroligt förtjust i min Hurtta-väst, den här ryggficka och D-ringar och lifeguard varianten är färgglad. Den är ju dock inte jätte billig.

Hiro
2015-04-01 21:51
#2

Jag har själv en från engelssons, fyra framfickor bland annat som är stora utan att "komma ut" jättebra om man frågar mig som är som en godisautomat. Ganska billig.
Annars är ju Hurttas lydnadsväst riktigt snygg och har en mer slimmad modell men kostar aningen mer

Michaela-N
2015-04-01 21:53
#3

Jag har den från Hurtta. Mycket nöjd!

Hiro
2015-04-01 22:05
#4

#1 & #3 så ni vet så har hurtta två olika västar, en lydnadsväst och en agilityväst ^^

Sugar Mist
2015-04-01 22:44
#5

Jag har en från Granngården som är en exakt kopia på Hurtta's lifeguard väst i princip, bara att denna kostade 100kr istället för Hurttas 900kr

-

Ellenfyrkant
2015-04-01 23:39
#6

Tass :)

Mvh Ellenfyrkant

Annons:
IngridSvensson
2015-04-02 07:10
#7

Tack för tipsen! Ska kika på granngården och lite av hurttas västar.


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

mingman
2015-04-02 09:28
#8

Jag har en hurttaväst och är nöjd, men har hört många som är missnöjda. 

Sömmar som inte håller ordentligt och dragkedjor som går sönder. Min kompis har fått klippa bort hela sin dragkedja på ena fickan fram för att den gått sönder och inte gjrot någon nytta.

Några saker att tänka på som kanske kan hjälpa dig att välja modell:

Vill du ha dragkedja på ryggfickan?

Om du bara ska använda västen vid träning spelar det mindre roll, men om du som jag ibland förvarar saker där, kanske har kopplet liggande när du går ett 600 m långt spår, då är det nedrans skönt att veta att det ligger säkert.

Spelar modellen någon roll?

Slimmad, formsydd, eller kanske är utseendet helt oviktigt så länge den fyller sin funktion. 

Titta också på material. Fundera på när du ska använda västen och till vad. Tusentals fickor är alltid kul, men jag själv använder mest ena fickan fram (för godis), ryggfickan (lekbelöningar) och ena bröstfickan (värdesaker). Jag hade kunnat ha en mycket enklare väst än min hurtta. Nästa gång blir det absolut någon annan modell, men än har jag ingen aning om vad.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

IngridSvensson
2015-04-02 13:03
#9

Jo jag brukar också lägga i spårlinan i ryggfickan på min tröja som jag har nu. Sen tränar vi också rallymix och agility och då vill jag ha ett lätt material som tål regn och vind hyfsat bra. Tack för dina tips. #8


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

lovemysack
2015-04-02 16:32
#10

Tass :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Upp till toppen
Annons: