Annons:
Etikettutfodring-och-foder
Läst 1926 ggr
Hildgrim
3/26/15, 6:01 PM

Orijen slutar tillverka...

Orijen ska sluta tillverka sitt frystorkade hundfoder. :( Så tragiskt, det är ett av ytterst få torrfoder med bra innehåll.

Jag som precis har börjat använda detta till min kräsna hund när jag reser bort (vilket jag gör ofta). Bara att leta vidare alltså… Typiskt.

Annons:
Ambrose
3/26/15, 6:10 PM
#1

Va tråkigt :( Vad ger de som anledning? Säljer det inte tillräckligt?

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Frida B
3/26/15, 6:18 PM
#2

Källa?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Hildgrim
3/26/15, 6:54 PM
#3

Ingen källa, bara ett mail,

"Tack för ditt mail

Tyvärr utgår det frystorkade fodret helt

Du är varmt välkommen att kontakta oss igen om du har några frågor eller funderingar

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Med vänliga hälsningar / Best regards

Johanna Högare"

Frida B
3/26/15, 7:21 PM
#4

Men åh :( Synd att dom slutar tillverka det!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Annamaja27]
3/26/15, 11:13 PM
#5

Ojdå, då får man hamstra så man har ett tag. Tycker att det är ett bra komplement till de råa, alternativt träningsgodis.

AnneN
3/27/15, 1:02 AM
#6

Synd att de slutar med det, men tur att det bara gäller det frystorkade fdret och inte deras "vanliga" foder.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
puffindog
3/27/15, 12:09 PM
#7

Visste inte ens att de hade frystorkat foder! Synd att man får reda på det först nu. 😕

Frida B
3/27/15, 12:20 PM
#8

Gäller detta godiset också må tro?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Hildgrim
4/2/15, 9:26 AM
#9

Jag misstolkade deras svar. Tydligen ska dom inte sluta tillverka det frystorkade fodret, dom ska bara sluta saluföra det i Sverige. Så det går antagligen att importera det om man vill, Men med tanke på hur dyrt det är redan från start känns det inte lönt.

Upp till toppen
Annons: