Annons:
Etikettövrigt
Läst 2309 ggr
Feelicia
2/1/15, 5:44 PM

Var får er hund sova?

Var får er hund sova?

Annons:
Fridaaaa
2/1/15, 5:45 PM
#1

Valde övrigt då Roxy sover i sängen och Lillan på biabädd. Roxy har egen bädd också men sover helst i sängen.

Lillan får inte vara i sängen pga att hon fäller.dregglar samt blir ändå varm kort efter så onödigt bara hade fått byta sängkläder var gång

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

viktoria91
2/1/15, 5:46 PM
#2

Precis var hon vill. =)

Ambrose
2/1/15, 5:50 PM
#3

I sin hårdplastbädd med filtar i, eller på golvet :)

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Candy123
2/1/15, 5:54 PM
#4

Överallt, men på natten vill jag inte ha dom i sängen och dom vill häller inte vara där på natten då de får så varmt

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Frida B
2/1/15, 5:55 PM
#5

Var dom vill men dom sover oftast i sängen.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

taylor__lambert
2/1/15, 5:55 PM
#6

Valde övrigt då han får gå lite vart han vill, ibland sover han i buren ibland i sin nya super sköna säng, ibland på sin filt, ibland på golvet och ibland i sängen, allt beror på hur kall/varm han är.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
[Sotis00]
2/1/15, 5:55 PM
#7

Min vovve sover under täcket, det har hon alltid gjort 😃

[LUV]
2/1/15, 5:58 PM
#8

var dom vill!

VildaVittra
2/1/15, 6:03 PM
#9

Två under täcket och alla tre på matte. Nej, jag har inte dvärghundar, men finns det hjärterum finns det stjärterum.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Lillmatten]
2/1/15, 6:07 PM
#10

Överallt förutom när det är läggdags. Då sover han i sin bur ( Den är olåst så han kan gå ut när han vill)

Fialialej
2/1/15, 6:13 PM
#11

Hon får sova var hon vill

"På natten är alla katter svarta"

shelbyeleanore
2/1/15, 6:51 PM
#12

I sängen med mig :) Husse blir galen då han tycker att vi tar sån plats men han har ingenting att säga till om ;)

swapp
2/1/15, 6:52 PM
#13

Valde övrigt. Han får sova överallt, var han vill 🌛

Annons:
Sugar Mist
2/1/15, 7:19 PM
#14

Överallt.

-

Majken!
2/1/15, 7:21 PM
#15

Biabädden, soffan eller golvet. Hon går mellan dessa tre ställen under natten och kommer in i sovrummet först på morgonen för att säga hej.

[JenniN]
2/1/15, 7:55 PM
#16

Svarade övrigt då han får sova precis där han vill. Oftast så blir det sängen.

[JenniN]
2/1/15, 7:57 PM
#17

Men varför är alternativet "biabädd". varför inte vara "bädd"? 
Vi har ingen biabädd men vi har flera andra bäddar.

IngaTrnqvist
2/1/15, 8:00 PM
#18

Var han vill.

Sylwanin
2/1/15, 8:27 PM
#19

Min hund brukar sova i soffan i vardagsrummet under natten, men i sina saccosäckar eller på golvet annars. Sängen knuffar hon ju ut mig direkt ur så tyvärr funkar det inte att hon sover där haha :P

Varma hälsningar

Viccan92
2/1/15, 9:58 PM
#20

 Var dem vill men Jason sover oftast i sängen och Bambi bredvid sängen.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Annons:
Saffran0Spice
2/1/15, 10:54 PM
#21

Valde övrigt - men borde stått Överallt! XD
Han får sova på alla ställen som han får vara, om det är i sängen, i duschen, på bäddarna eller innanför min tröja spelar ingen roll =)

[Torpedtass]
2/1/15, 10:57 PM
#22

Där hon behagar.

Haztparken
2/1/15, 11:41 PM
#23

Oftast i sängen med mig :) Annars alternerar dom mellan sängen, golvet, biabädden och den vanliga bädden.

FjantYoda
2/1/15, 11:45 PM
#24

Sängen såklart :D

Annars överallt där det är mysigt och matte och husse är, gärna innanför tröjan ;)

https://www.instagram.com/aros_yoda/

panini
2/1/15, 11:52 PM
#25

Vår förra hund som var hon ville, utom i sängen. Dock så ville hon ändå inte vara i sängen några längre stunder. Annars så sov hon alltid på golvet bredvid mammas säng. Hon dissade totalt mjuka korgar och skulle bestämt sova på det hårda golvet. Ibland så skulle hon också in under sängarna, fast att hon knappt kom in där :P

Agda
2/2/15, 12:44 AM
#26

Tara får sova på sin soffa. Ibland ligger hon också på golvet. Och min säng gillar hon att sova i när jag inte är i den 😉

Minmilou
2/2/15, 7:14 AM
#27

Var han vill :) han brukar variera lite, oftast ligger han vid mina ben eller så brukar vi dela kudde :) annars ligger han på golvet eller i sin bädd

Annons:
Wenniz
2/2/15, 7:58 AM
#28

Fick välja övrigt, min ena hund får sova i sängen och den andra i Biabädden (den är hon som väljer själv att hon vill sova i hundbädden). :)

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Murmeltuss
2/2/15, 10:00 AM
#29

Var han vill! ;) Men då vi har katter som vi inte vill ska använda oss som motorväg på natten så stänger vi in oss med hunden i sovrummet på natten. Då sover han på golvet. Blir för varm annars, men hoppar upp på morgonen ibland. :-)

Maja2
2/2/15, 10:08 AM
#30

På dagarna sover de i soffan, eller i någon av bäddarna. På nätterna sover 3 av dem i sängen, under täcket, medans den 4:e sover i soffan

bustjejen
2/2/15, 10:57 AM
#31

Hon ligger i sin bädd som är intill min säng. När hon ligger i sängen vill hon gärna ligga nära, nära,  rakt på mitt ansikte, vilket gör att jag inte kan sova 😉. På helgmornarna får hon dock komma upp i sängen och mysa lite. Hade det bara varit så att hon hade kunnat hitta en något lämpliga plats i sängen att sova på så hade hon gärna fått ligga där ❤️.

botakt
2/2/15, 6:43 PM
#32

Borzoien i soffan eller en biabädd inne hos morsan och styvfarsan På natten. Vargarna på golvet på filtar.

wonderland
2/2/15, 11:45 PM
#33

Ja egentligen var det meningen att min medelstora tik skulle sova i en hundbädd jag köpt, men hon har beslutat sig för att hoppa upp vid mina fötter på natten, så där får hon sova om hon har en filt/handduk på lakanet. Min mindre tik har alltid sovit i sängen.

nadilda
2/3/15, 8:19 PM
#34

Var hon vill förutom sängarna. Oftast får hon sova instängd i ett rum (självklart ett rum där någon av oss sover)  eftersom hon annars har tendensen att skrämma vettet ur oss med plötsliga skall.

Annons:
Kallaterrier
2/3/15, 8:27 PM
#35

Fyllde i biabädd, för det är det eller golvet som gäller på natten. På dagen har hon ett par fleecefiltar också. Kalla är kvalsterallergiker så sängen är ungefär den värsta platsen för henne och det är ett gemensamt beslut att hon inte ska vara där. Hon kan inte sova där, det blir varmt och smutsigt.

LinDajSon
2/4/15, 9:25 AM
#36

Jag valde "övrigt" för de får faktiskt sova precis var de vill.

russin
2/4/15, 11:01 AM
#37

I natt var en sådan natt där jag undrar varför hundarna egentligen får sova i sängen🤐 Blev väckt av Polly strax efter kl 4, som "berättar" att hon råkat tömma analsäckarna i sängen. Behöver jag nämna att jag bytt sängkläder samma dag😉

Catta-
2/5/15, 5:53 AM
#38

Hon får sova vart hon vill men ligger oftast i sängen om det inte blir för varmt, då ligger hon på golvet.

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

thea_thea
2/5/15, 8:24 AM
#39

Han får sova var han vill! Men han sover helst i sängen. Min "säng" (kökssoffa) är 150 lång och 80 bred så det blir lite trångt!

Upp till toppen
Annons: