Annons:
Etiketthälsa
Läst 851 ggr
Skogsraah
1/30/15, 9:42 PM

Handy brush

Någon av er som provat handy brush? Bra eller dåligt? 🙂

http://www.qurts.se/produkter/vard-skotsel/mun-tandvard/hundtandborsten-start-handy-brush.html

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
Vovisch nr2
1/30/15, 9:50 PM
#1

Har en sådan, tycker varken den är superbra eller superdålig…  Ingen direkt åsikt från min sida.

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Skogsraah
1/30/15, 9:54 PM
#2

#1 Okej, men den funkar som alternativ till tandborstning? Har du haft något annat innan som du kan jämföra med? 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Vovisch nr2
1/31/15, 7:58 AM
#3

#2 Kan tänka mig att den passar bättre till större hundar! Kan känna att det är lite klumpigt att stoppa in fingrarna i en hund som bara är på 6 kilo. :/

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Skogsraah
1/31/15, 1:17 PM
#4

#3 Kanske det. Om det är din hund på bilden är min ungefär lika stor. Kanske är värt att testa ändå 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Saffran0Spice
1/31/15, 1:24 PM
#5

Jag tror som #3 att den säkert fungerar bättre på större hundar än små - lite svårare att få in en hel näve i munnen på en liten hund ^^

Själv använder jag en extra mjuk tandborste för småbarn (finns på ICA) till min lilla kille =)

Levijo
1/31/15, 3:42 PM
#6

Det går minst lika bra att använda en sån där skrubb-handske för potatisar som finns att köpa på ica :P den där känns lite överkurs

Annons:
Skogsraah
1/31/15, 3:52 PM
#7

#6 Jaha, det är samma grej? Då vet jag det :)

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Levijo
1/31/15, 4:01 PM
#8

#7 I stort sett :P 159 kr för en sån sak som ska bytas var tredje månad känns onödigt imo när något annat och mycket billigare finns

Skogsraah
1/31/15, 4:06 PM
#9

#8 Sant!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Upp till toppen
Annons: