Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 1522 ggr
MissanTissan
1/26/15, 10:13 AM

Chips historia.

Jag har äntligen gjort en video om Chip's historia på YouTube.

OBS! Jag hann inte gå igenom texten dock, eftersom min andra hund, Fred la sig på mitt keyboard och laddade upp videon innan jag hade fått en chans. Och har inte sovit något inatt så jag orkar inte göra om allt. Så det får vara såhär, några felstavningar och dålig grammatik gör väl ändå inget?

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Saffran0Spice
1/26/15, 10:21 AM
#1

Inga problem - jättefin video❤️

Surpan
1/26/15, 10:22 AM
#2

Naaaw! ❤️

/Surpan

MissanTissan
1/26/15, 10:28 AM
#3

Tack! Vi har gått igenom så mycket tillsammans! Men det var värd all tiden det tog.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

panini
1/26/15, 11:24 AM
#4

Så fint! Började gråta en skvätt :')

Turast
1/26/15, 12:52 PM
#5

Jättefin video och rörande historia 🌺

 En sak som jag tänkte på är att du kanske inte borde låta hundarna leka när de sitter fast, det kan gå riktigt illa..

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

redstaryena
1/26/15, 2:38 PM
#6

En vacker film . Och tänk, vilken tur att ni träffade varandra . Ja eller tur och tur? Ödet förde er samman

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Annons:
thea_thea
1/26/15, 5:14 PM
#7

Fick gåshud, vet inte om det beror på videon eller att det är svinkallt här. Chip har verkligen kommit till det bästa hemmet någonsin!

MissanTissan
1/26/15, 5:14 PM
#8

#5 Brukar inte göra det, vi var ute med husbilen då och det fanns ingenstans vi kunde släppa dom på det stället. Dom brukar få vara lösa annars! :)

Tack allihopa! Han är en sån känslig hund, glömde att tillläga det. Han känner verkligen av hur jag mår. Är jag glad är han glad, är jag ledsen så tröstar han mig. Var jätte ledsen för ett tag sedan efter att jag avlivat ett annat husdjur och då kom Chip och hoppade upp bredvid mig i sängen och la sig tätt intill mig och pussade min hand. Han brukar normalt aldrig göra så, han är inte den pussiga typen av hund. Det rörde mig att han bryr sig så mycket om mig ändå!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

[Daniela1983]
1/26/15, 7:58 PM
#9

Det var fint, men videon bröts för mig innan slutet.

MissanTissan
1/26/15, 9:07 PM
#10

Vad konstigt! Testa igen?

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: