Annons:
Etikettänglahundar
Läst 1901 ggr
[Bizzie]
2015-01-25 13:19

Vila i frid Bizzie 25/1-15

Vila i frid älskade ängel..  Idag, för ungefär en timme sedan, dog min fina hund Bizzie. Hon blev överkörd av tåget. Jag höll precis på att prata med en av mina systrar om hur bra det går med ensamhetsträningen, eftersom vi har haft problem med grov separationsångest en längre stund. Fast på senaste har vi kunnat lämna henne några timmar utan skada. Iallafall så sprang hon iväg medans jag pratade i telefon.

Det var en så vacker dag och vi skulle fara på badhuset. Jag hade henne lös med en järnväg och en älv på var sin sida. En hare kom skuttande och Bizzie sprang efter.

Tåget kom tutande och efter en stunds letande hittade vi haren mosad och Bizzie en bit bort helt oskadd med lite blod i munnen, död. Jag skrek och grät och var i total chock. Några män som hjälpt mig leta lyfte ner henne och jag tog henne i min famn och smekte henne.

Till slut ringde jag en vän som kom med bilen och satte henne i bakluckan, under min jacka. När jag kom hem och berättade för barnen började dom gråta. Saknaden är stor. Jag kommer förevigat älska dig  Bizzie. Du var så speciell, du hjälpte mig under min sjukperiod, du tröstade så många. Du hade ett konstigt förflutet som vi inte visste mycket om, du var rädd för kvastar, balkonger och var väldigt skör. Jag kan fortfarande inte fatta att du är borta. Jag älskar dig min fina Bizzie! ❤️

Annons:
lollynonna
2015-01-25 13:26
#1

nej vad tråkigt! R.I.P Bizzie❤️🌺

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Ellen89
2015-01-25 13:26
#2

Ah nej, styrke kramar till er 😕

[Wilbur]
2015-01-25 13:26
#3

Usch vad hemskt! Beklagar verkligen sorgen..

luckysheltie
2015-01-25 14:03
#4

Vad sorgligt lider med er…😢

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Saffran0Spice
2015-01-25 14:05
#5

Beklagar sorgen🌺

Upp till toppen
Annons: