Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 3467 ggr
Saffran0Spice
2014-12-16 16:01

Förbättringstråd Hundar.Ifokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förbättrings tråd för Hundar.Ifokus

Sajtvärden och medarbetarna jobbar för fullt med att förbättra Hundar.Ifokus så att det är ett trevligt, aktivt och inspirerande forum för alla medlemmar, hundälskare och nyfikna gäster som kommer hit.

Men för att vi skall kunna göra ett bättre arbete och öka trivseln så väl som informering och kunskaper kring Hund så behöver vi åsikter, tips och hjälp från er medlemmar och besökare av sajten.

I denna tråden kan ni ge förslag på förbättringar för sajten. Har ni tips på förbättringar eller kanske önskemål gällande artiklar, informering, tävlingar m.m. så är ni välkomna att skriva dessa i kommentarerna!

För att hålla tråden så enkel som möjligt så ber vi er att respektera följande:

  • Starta inte diskussioner i tråden kring vissa förslag eller önskemål. Vill ni tillägga något mer till det som någon annan skrivit är detta ok. Men åsikter kring andras tips och önskemål kommer plockas bort.

  • Klagomål eller liknande gällande annan medlem skickas via PM till Sajtvärd eller Medarbetare och skrivs inte in i denna tråd. Vilka dessa personer är finner ni under fliken Om Sajten.

  • Formulera era tips och önskemål så tydligt som möjligt så att vi som jobbar med dessa kan göra detta utan att behöva söka dig som skrivit för massa frågor pga missförstånd och liknande.

Vi kommer tacksamt ta emot alla tips, önskemål och förslag som ni ger och därmed också jobba aktivt för att se till att Hundar.Ifokus blir en bättre sajt.

MVH  //Vi arbetare bakom Hundar.Ifokus🌺

Annons:
taylor__lambert
2014-12-16 16:26
#1

Skulle väl vara om ifukos fixade att man kunde få varningspoäng som endast sajtvärdar kan lägga dit, om sajtvärdarna anser att den personen i fråga har betett sig riktigt illa, eller om sajtvärdarna får in uppgifter om att samma person skapar en otrevlig miljö. får man tex 3 varnings poäng blir man avstängd ifrån iFokus, eller kanske just bara den iFokus sajten under en viss tid, får man fler utöver det blir man helt avstängd.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

VildaVittra
2014-12-17 12:08
#2

"Men åsikter kring andras tips och önskemål kommer plockas bort."

Det blir ju inte mycket till diskussionsforum när man inte får diskutera.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

LinaK
2014-12-17 12:15
#3

#2 Men det handlar ju enbart om denna tråd. Vi vill mer har konkreta tips hur vi kan förbättra sajten.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

taylor__lambert
2014-12-19 00:07
#4

Jag kan tycka att det är svårt för oss att berätta för er vad NI kan göra bättre, själv tycker jag att VI är problemet. Man måste förstå som människan att alla inte tänker som en själv, vi har alla egna åsikter vilket är poängen med sajten att se andras syn på det man har att prata om, man kan inte häller trycka ned en persons åsikt bara för att de inte låter rimligt i sina öron.

Ja ni som värdar och Medarbetare har till en uppgift att se till att ha en bra stämning här på sajten, men även vi andra medlemmar som jag vet inte hur många vi måste vara här på just hundar.ifokus som är ett sånt stort område, även vi måste dra våra strån till stacken.

Behandla folk så som du själv vill bli behandlad.

Sen är det alltid bra att ni finns där och petar med en påminnelse pinne i baken på en om att man ska bete sig som folk.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

redstaryena
2014-12-21 01:01
#5

Jag tycker ni är kanon båda två som sajtvärdar, så som jag har "upplevt" er i alla fall! Vad jag hade tyckt hade varit intressant, när jag läser inlägg som handlat om t.e.x olika problem eller val av ras vid hund köp, ja eller vad som som helst som det finns en fortsättning på, det är : "HUR GICK DET SEN" 😊 Kan det inte finnas en sån tråd eller det hade blivit för rörigt kanske?

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Candy123
2014-12-21 09:45
#6

Jag tycker det skulle vara kul om det kom flera "medlemmarnas raser" artiklar för dom är så otroligt intressanta att läsa :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Annons:
redstaryena
2014-12-21 12:15
#7

#6 fast det är väl fritt fram att skriva om när man vill. Då är det i såfall ett önskemål till andra medlemmar menar du?

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

SaraC
2014-12-21 12:34
#8

#7 Nej, artiklar är det vi bakom sajten som skriver. Men just de artiklarna hänger ju såklart på medlemmarnas intresse av att delta :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

redstaryena
2014-12-21 13:42
#9

Oki då förstår jag 😊 glömde men ni är ju ganska många Medarbetare här på Hundar. Vill då ge er alla en eloge för att ni är lyhörda inför våra åsikter

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

LinaK
2015-01-05 14:42
#10

#9 Vad roligt att du tycker så 🙂

Några fler synpunkter på förbättring? Tycker ni att det har blivit en förbättring eller tror ni bara det varit en lugn period. Jag tycker personligen att det varit helt okej nu några veckor.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

taylor__lambert
2015-01-05 15:31
#11

Jag tycker nog att det varit ganska lugnt nu ja :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

5ara
2015-01-05 16:23
#12

Enligt mig har det varit lugnt och trevligt😃

redstaryena
2015-01-06 01:40
#13

👍👍

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Annons:
Upp till toppen
Annons: