Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1163 ggr
Rebornlady
2014-11-19 18:55

Är det bara jag som är shoppinggalen?

Älskar att köpa halsband och matchande koppel, många täcken osv.

Annons:
vallhund
2014-11-19 19:01
#1

Här går det mesta i arv från hund till hund. Enda nya som köpts till den nu 7 åriga hunden var ett halsband för att kunna genomgå MH.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Fridaaaa
2014-11-19 19:13
#2

Hade nog varit mer om ekonomin hade funnits, men "fönstershoppar" på nätet xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

CissiD
2014-11-19 20:13
#3

Hade säkert varit det om ekonomin inte va så tajt. Vill känna att jag har tillräckligt om olycka eller sjukdom skulle vara framme och det blev mycket vetrinär kostnader. Vi är båda studenter just nu så de "överdrivna" shoppandet får vänta tills riktig inkomst finns :) Men älskar att gå till djuraffärer och fönstershoppa :)

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

Rebornlady
2014-11-19 20:26
#4

Jag handlar billiga saker, om det nu är en ursäkt *ler*

Wellcraft
2014-11-19 20:31
#5

Tja, jag skulle gärna köpa massvis med saker men jag behöver i princip ingenting tycker jag.
Vad ska jag med halsband till när han inte använder det?
Han har tre fungerande koppel, en sele som var svindyr, snygg & egonomisk.. .OSV.

Det enda som jag är shoppinggalen i är diverse köttiga råa ben, inälvor och annat äckel som jag kan bjuda min galning på ;)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[Tilde]
2014-11-19 21:42
#6

Nu har vi ju bara haft hund i drygt en månad men vi har köpt mycket trots att vi fick med alla "basics". Vi har köpt ny sele, ny mat (alltså nytt märke), reflexer, namnbricka, transportväska, byggt en säng och köpt madrass + täcke… Planerar även att köpa ett nytt koppel snart 🙂 Letar även nya matskålar då jag vill ha något ännu snyggare😂 En "godisburk" vore nog inte heller fel… Blir nog en furminater senare också då han fäller så mycket!

Annons:
knutteknop
2014-11-19 22:40
#7

Mina vänner brukar bli galna på mig för jag älskar att köpa nya koppel, förut köpte jag även nya halsband och selar men är så nöjd med min vgw så tänker inte byta. men jag har en hel IKEA kasse med bara massa koppel och halsband som jag knappt använder, men dom är ju fina :D


Myrtorpets Möss och Kaniner

isblixt
2014-11-20 10:52
#8

Jag köper hellre saker till min hund än till mig själv. :) Hon har väääldigt många saker!

Saffran0Spice
2014-11-20 11:32
#9

Har varit shopping galen, och det blir ju såklart nått då och då fortfarande - men fick inse att hunden inte behöver 10 000 grejor ^^
Så nu om det köps något så byts det ut mot något gammalt så att vi har ett basutbud här hemma =)

Nalidja
2014-11-20 11:54
#10

Joodå, jag älskar att handla saker till hunden! Men jag gör det inte för jag har fått tillsägelse ifrån sambon att vovven inte behöver nåt mer nu… Tur att min sambo är ekonomisk, för jag är då inte det! 😃

drika
2014-11-20 11:59
#11

nejdå, nu har jag däremot allt jag ville ha (och dyrt var det också) hon har två olika halsband från eckers med tillhörande koppel, en dyr och ergonomisk sele me eget koppel, 2 vintertäcken, 1 regntäcke, 2 tröjor, ett fleecetäcke, 1 reflexväst, bästa spraybalsamet osv…har kostat en del så är mätt nu ett tag hihi:)

Hälsningar

Fredrika

VildaVittra
2014-11-20 12:04
#12

Nej, jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag ägnade mig åt lyxkonsumtion i en värld som riskerar att kollapsa ekologiskt och ekonomiskt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Em_
2014-11-20 12:45
#13

Nej, jag lägger pengarna på saker hunden uppskattar, som kurser och slaktavfall ;)


Annons:
meilin
2014-11-20 17:06
#14

Ja, jag är expert på att shoppa! Men det blir inga dyra saker, utan billiga fynd på tradera eller begagnade saker på facebook. :)

hund_katt
2014-11-20 19:59
#15

Har inte köpt så mycket, men han är den mest bortskämda hunden vi någonsin haft. Och han vet precis vad man ska göra för att få arva alla mattes gosedjur c: haha. Så han fixar egna presenter ;)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Mischa
2014-11-21 10:02
#16

Jag brukar försöka lägga pengar på kvalité som håller. Sedan, om man skall vara ärlig så är ju marknaden för hundprylar väldigt stor men upprepande och många fall tråkig.

≧◔◡◔≦

poodlelicious
2014-11-21 10:46
#17

Nja. Jag vill ha snygga bra grejer med bra kvalité. Inte en massa pryttlar med ryschpysch på utan stilrent och klassiskt.

Whippetgerbilen
2014-11-23 19:37
#18

Det är inte ofta jag köper saker till Malte, eftersom att han har så mycket grejer! Han har fyra vanliga koppel, flexikoppel, en långlina, två selar, två halsband, munkorg, täcken mm, det ser ut som om det bor ett helt hunddagis hos oss! 🤦‍♂️😂

Dogs is my world ♥

LuLeLo
2014-11-23 19:40
#19

Japp, absolut! Jag pluggar på gymnasiet så i princip hela min månadspeng och sommarjobbslön går till vovven. Men vi handlar mest kurser och tävlingar, även fast en hel del nytt material såsom dragsele och utställningsgrejer skaffas de med.

Fönstershopping är en stor favorit när pengarna tryter!

Tass Josephine

[Forest]
2014-11-23 21:00
#20

Jag köper gärna bäddar som ingen av hundarna  gillar, så fler bäddar har fått nya hem. Super trist då det vart bra fynd och passat fint till det tilltänkta rummet. Jag köper inte mycket saker annars jag ser till att dom har passande täcken ofta bra priser som på rea, extra halsband och koppel OM någon skulle gå sönder. Jag har väl lite jag vill köpa som bättre hundfön, en till trimmer och kanske ny sax. Men det handlar om ganska dyra.

Annons:
fridaaocrazy
2014-11-23 21:28
#21

Visst kan man bli sugen på matchande koppel och halsband, men det roligaste är ändå när man gör något själv!

Koppel i paracord har jag gjort tre stycken av, både för att det är roligt, men även för att de är slitstarka, har roliga färger och att de är snygga 🙂

Alltid kul att ha något som sticker ut lite grann när man är ute på tävling eller bara ute på stan 😊

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

SparklingTindra
2014-11-24 15:00
#22

Jag tycker det är jättekul att shoppa åt hundarna men det går lite i vågor. Just nu är jag i en sån period och har varit i flera månader för att jag har valp igen ;)

Grace2009
2014-11-24 17:21
#23

Känner lite som #12 VildaVittra. Däremot drar jag mig inte för att pyssla ihop något av material jag har hemma.

Upp till toppen
Annons: