Annons:
Etikettövrigt
Läst 495 ggr
Ambrose
2014-10-24 21:36

Promenadtips! HittaUt.nu

Jag skulle vilja tipsa om hemsidan www.hittaut.nu som är perfekt för alla oss hundmänniskor som ändå är ute och går!
Detta är en sida vars syfte är att få folk att komma ut i naturen. I en del, främst större, städer så finns det ett antal "stationer" utplacerade och det hela går ut på att man ska hitta dessa stationer med hjälp av en karta, och sedan rapportera in nummer samt en bokstav för varje station. Det är helt gratis och man är med och tävlar om priser som t.ex. ett presentkort på InterSport eller liknande friluftsgrejer!

Så, istället för att gå samma runda dag ut och dag in, varför inte passa på och på köpet få upptäcka en massa nya miljöer runt om där just du bor?!

Ps. Det finns även en app med de olika kartorna.

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Annons:
Tjeja
2014-10-24 21:50
#1

Men alltså… skriver du om det nu? Säsongen är ju över och avslutad för länge sedan i de flesta hittaut.nu städerna…

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Tjeja
2014-10-24 21:58
#2

Alltså… förlåt! Det är ett toppentips annars för övrigt när eller där säsongen är igång! 👍

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Ambrose
2014-10-24 22:44
#3

#1 Kartorna finns ju fortfarande så man kan ju göra det för skojs skull vilket var mer min tanke än att vinna priser :)

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Upp till toppen
Annons: